angel; ja ik snap wat je bedoeld :mrgreen: ja ik wil nu ook weten waarom het steeds fout gaat…
De pizza was nog niet eens gemaakt.
Baas boos op zijn medewerker :mrgreen:
We hebben uiteraard gezegd dat we de pizza niet meer hoeven.
Joseetje: je had toch al geen zin in pizza of wel?
wat ben je nu aan het eten?
amy: ik snap ook dat je volgende keer niet meer zo uitbundig zal reageren op een positieve test. Al denk ik wel dat het automatisch gaat :think:
Laat ze eerst maar eens kijken wat er nou toch steeds mis gaat!
Joseetje: hoeveel tijd komt er tussen deze kleine en de volgende dan???
totdat je weer op je oude gewicht bent :mrgreen:
Angel: en jij gaat gelijk na de 2e aan de 3e beginnen? :mrgreen:
We gaan minstens een jaar wachten :mrgreen:
Zegt ze nu
bigsby; ja ik was nu ook blij met test, ging er toch echt vanuit dat het nu goed zat
ik ga denk ik maar hopen dat ik meteen een tweeling ga krijgen ofzo, dan hoef ik volgende keer niet in spanning te zitten :mrgreen:
haha ik ben benieuwd of je dat ook echt doet :mrgreen:
maar waarom wil je er nu meer tijd tussen dan?
:shock: ben ff een spelletje aan het spelen en gelijk weer 4 pagina’s erbij… :shock:
pffffff nog ff en ik ben overspannen…
uhm enne jose… officieel horen ze die pizza nog wel te maken en te bezorgen alleen krijg je hem gratis…
tenminste das hier bij antianello zo…
Amy: een tweeling lijkt me idd wel een goed ja, dan ben je gelijk compleet :mrgreen:
Missy: moet je ook maar eens opletten!! :naughty:
Donderdag moet ik ook een uur wachten op mijn pizza, toen was ik ook boos en wou al bijna bellen toen ze voor de deur stonden!
Monique: ja als we een 3e willen tenminste dat is nog niet duidelijk hier hahahahahahahahahaha
ok ff half uurtje pauze m’n soap is begonnen 8)
en ik ga het suikerbrood ff aanvallen
wat zijn jullie langzaam met typen zeg :naughty: zo krijgen we nooit die 10 pagina´s vol 8)
Angel± dat is niet goed voor je lijn :naughty: :naughty:
ik neem een kok-break…
heb wel een bak thee verdiend vind ik zelf… :lol: :lol: :lol: dus jullie kletsen maar lekker raak… kom straks nog wel ff langs waaien en dan lees ik alles wel ff rustig door…
ik blijf opletten hoor… alleen ben ik nu verslaafd aan zylom spelletjes…
heb nu een funpass voor een maand en kan een maand lang onbeperkt spelletjes downloaden en spelen… erg leuk :inlove:
lijn… :think: welke lijn??