1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

Pizza heb ik donderdag gegeten maar dat doe ik ook niet zo snel weer, de maagzuur wat 3x zo erg als normaal :shock:

Bij Thijmen ben ik eerst afgevallen tot 49 en daarna bijgekomen tot 72 :silenced: :oops:

reken zelf maar uit :oops:

Maar ik reken netjes vanaf mijn startgewicht anders lijkt het zoveel :lol:

Maar ik hoef nu ook niet zo snel aan te komen hoor, had nog wat kilootjes over van thijmen :mrgreen: :oops:

Amy: nog een paar uurtjes en je mag naar de gyn, ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen en doen!

Joseetje: jij heb gezien de leeftijd van thijmen ook geen kans meer gehad om op je oude gewicht te komen of wel?

Nee, maar toen we eenmaal echt voor een tweede gingen heb ik ook niet mijn best gedaan om het eraf te halen.

Val straks liever alles in een keer af :angel:

Luna: hoe gaat het met jou eigenlijk? we hebben jou al best lang niet gezien :think:

Maar jij wilt een heel groot gezin, dus dan komt het er nooit meer van :mrgreen:

En Ejb???

mmmmm ik heb niet echt meer wat te vertellen eigenlijk :think:

waar is iedereeen???

Hallloooooooooooooooooo!!!

meldt! :mrgreen:

meiden meiden!! :naughty: zoveel pagina’s met korte zinnetjes of 1 woordje per bericht… :naughty: dacht echt dat er iets was gebeurd dat ik zoveel moest bijlezen haha!!!

allereerst; luna gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! en angel en darius ook gefeliciteerd :slight_smile:

joseetje; jeetje nog maar zo weinig aangekomen? netjes hoor!

bigsby; ja nog maar een paar uur. heb om half 9 de afspraak staan.

bloedverlies heb ik nog wel, maar gelukkig niet zo erg meer als zaterdag/zondag. ook geen buikpijn gehad na zaterdagochtend. ik heb morgenochtend weer echo, ben benieuwd of alles eruit is…

ik kan denk ik volgende keer bij positieve test niet eens blij zijn. klink misschien gek, maar heb dit jaar nu al 3x positief getest en telkens is het heel vroeg misgegaan. dus ja, een positieve test geloof ik nu niet meer. eerst echo met kloppend hartje zien, daarna kan ik misschien pas genieten…

kan me ook niet voorstellen dat ik morgen nog iets bijzonders te zien krijg op de echo. je hoort wel eens dat vrouwen tijdens zwangerschap gewoon ongi worden, maar hier geloof ik echt niet in.

ik laat het jullie morgen 's avonds zsm weten!

Nou ben na de 2de wel van plan om even een pauze in te lassen.

Eerst mijn lichaam even rust gunnen :mrgreen:

:naughty: dat kan niet he ik was maar ff weg :naughty:

Monique: we hebben geen id wanneer we precies de uitslag krijgen alleen dat het volgende week moet zijn

Jose: lekker pizza

ik heb net lekker stukkie taart weer op :lol: :lol:

Pizza is er nog steeds niet en we wachten minstens al een uur :evil:

ben boos :x

Die jongen mag die pizza straks weer meenemen :naughty:

Amy: hoop dat er nu eerst word gekeken voor je naar wat er precies fout gaat :hug:

snap dat je het moeilijk zal vinden als je weer positief zal testen maar als ze eerst gaan kijken wat er is en er misschien iets aan kunnen doen :pray: kun je waarschijnlijk wel weer blij zijn :hug: :-* (hm… hoop dat je snap wat ik bedoel)

Jose: :lol: heb ik een keer gedaan 8)

moesten ook lang wachten ik de doos open gemaakt

ik tegen die bezorger die pizza is koud die moet ik niet pizza terug gegeven deur dicht gedaan :lol: :lol:

Amy kan me voorstellen dat je bij een volgende test niet eens blij zou kunnen zijn. :hug:

Gaan ze nu onderzoeken hoe het komt dat het mis gaat?

Niet dat ik hoop dat er daat wat aan scheelt, maar de geruststelling dat het ‘pech’ is is mischien fijn?

:hug: :-*

na een 2e gun ik mijn lijf geen rust althans als we echt een 3e willen :wink:

misschien dat het dan wat vlotter mag lukken zonder eerst een pauze in te lassen :shifty: