14 maanden en alleen nog maar tijgeren en rollen....

Goed zeg :clap:



Geen enkel kindje is hetzelfde en ik snap wat je zegt, maar ook hier late lopers en kruipers ( Elise zelfs helemaal niet ) en ook doorverwijzingen naar Fysio e.d… wij hebben het toendertijd een beetje op de loop gelaten, Elise en Jesse gevolgd en uiteindelijk gingen ze wel kruipen en lopen, maar moet wel zeggen dat er wel vooruitgang was dus we dat wel aandurfen…



Als ze niet vooruit gingen had ik denk ik wel zeker hulp ingeschakeld en zo’n fysio kan net het laatste zetje zijn, zo zie je maar…!



Op naar het overal staan en het lopen :slight_smile:

Haha zal je altijd zien he als mama weg is!



Dat komt me bekend voor, Roan kon dan iets en daarna liet ie het gewoon een tijdje niet meer zien want dan was het niet meer interessant en op een gegeven moment komt het weer terug :wink: Dus komt goed :slight_smile:

Nou ze staat hoor… Eindelijk…

Ze gaat staan in de box, in haar bedje en aan de bank… En verder probeert ze het op meerdere plaatsen…



Enig nadeeltje is dat ze niet weet hoe ze weer moet gaan zitten of liggen met als gevolg een mopperend meisje die niet kan gaan slapen :lol:

Aaah wat goed van der :dance: :clap: :clap: en dat weet ze straks vast snel genoeg hoor! :thumbup: :thumbup:

Katie kan sinds vandaag ‘‘los’’ lopen… Misschien heeft ze hypermobiliteit waardoor Katie laat was met kruipen, staan en lopen.