1 schoen in de wasmachine en jam in de wasmand

Blik mais in de cola doos, doos cornflakes in de highchair, en alle blikjes soup op de bank.



Yep…Ava is de keuken aan het reorganiseren. :lol:

fijn… :think: leuk om te zien, maarruh, gaat ze het ook allemaal weer netjes terugzetten???

ah …mijn zoon stopte ooit een boterham met jam in de dvd speler…film kijkuh mama?



neeeeej :lol:

:lol:



that’s funny :slight_smile:

Ik hou wel van zulke fratsen :mrgreen:

euh… de boterham met jam in de dvd-speler uitgezonder :wink:

femke is niet aan het opruimen.



maar ik hoor net vanuit de keuken: mama… lekker…



:think: ben bang dat ik weet wat ze aan het doen…



en ja hoor mevrouw heeft de vlaai gevonden, doos geopend en is aan het smullen geblazen… tja wat doe je dan :mrgreen:

Wij hebben laatst nog duplo uit de boombox kunnen vissen want ja dat past precies door die bass pijp heen :wall: oh en dvd’s kunnen er ook met hoesje en al in, geen probleem hoor mama :?

Haha geweldig dit soort verhalen!

Ja super

hahahaha hilarisch he!



Zo zocht ik een paar weken geleden naar kaneel in mn kast, kom ik daar tussen de kruiden een compleet leger little people poppetjes tegen :lol:

Ik dacht even dat je het over een zwangere had,



zo heb ik al de pindakaas in de koelkast gezet, bijna koffiemelk op mijn brood gedaan ipv boter, schone was op de plek van de vuile was gezet, de kinderen hun tanden laten poetsen met gewone tandpasta etc etc :wall:





Maar mijn kinderen kunnen er ook wat van, zo had mijn oudste alle afstandsbedieningen en mijn zonnebril in een little people kist gedaan, alle puzzelstukjes van een puzzel in een (gelukkig lege) beker, en er verdwijnen regelmatig ballen/poppetjes ed in de geluidsbox :frowning:

Haar poppewagen zit regelmatig vol met pakjes pasta of noodles. Ik hoef nooit lang te zoeken naar mijn sleutels…die gaan in de cola doos.



Heerlijk…zo behulpzaam meisje! :inlove:

Hahaha zo lekker aan het studderen in huis :inlove:

Ik vond laatst tampons in een keukenla :think:

mag ik nog blij zijn dat ie ze niet in de wasmachine geflikkerd had want dat is echt z’n favoriete hiding place. Ik móet echt checken voordat ik een was aanzet. Wat ik anders allemaal al niet meegewassen had…

ik ben maar weer blij dat zoonlief niet in de hoge keukenkastjes kan, en niet in de andere keukenkastjes mag.

En de wasmachine staat gelukkig op zolder, maar in de flat gooide hij daar ook altijd van alles in :mrgreen:

onze WII-remote is compleet verdwenen :wall:



waarschijnlijk ‘opgeruimd’ door mijne kleine poetsvrouw :mrgreen:



Is toch weer 40 euries :doh:

God ja…afstandsbediening…onder de sofa…in de sofa…achter de sofa…of ook in de wasmand.

herkenbaar, regelmatig duplo in de wasmachine. :lol:

Knikker in de videorecorder. Tandenborstel in de wc. urine in een vrachtwagentje. kattenbrokjes in een kindermond. Slak in een kindermond. knikker in neus. Kat in de poppenwagen.

Dat is de score hier in huis. :mrgreen:



Oh ja, bij renovatie van de tuin deze zomer kwamen we ook veel duplo, lego, barbiespul en playmobil tegen! :wink:

hier is de schade tot nu toe alleen mijn sleutels in de vuilnisbak :lol:

maar ze loopt sinds kort goed dus denk dat ik meer kan verwachten :silenced: :mrgreen:

@kantjeboord wrote:





Oh ja, bij renovatie van de tuin deze zomer kwamen we ook veel duplo, lego, barbiespul en playmobil tegen! :wink:




Zo verwacht ik van de herfst de helft van de autootjes terug te vinden in de tuin :lol: :lol: