1 schoen in de wasmachine en jam in de wasmand

@Pitje27 wrote:

femke is niet aan het opruimen.



maar ik hoor net vanuit de keuken: mama… lekker…



:think: ben bang dat ik weet wat ze aan het doen…



en ja hoor mevrouw heeft de vlaai gevonden, doos geopend en is aan het smullen geblazen… tja wat doe je dan :mrgreen:


lekker erbij gaan zitten :drool:







maaruh wat heb ik dan een brave zeg… kan me niets naar voren halen dat hij heeft gedaan in deze trend dan he…

o oh zal zijn zusje het dan allemaal gaan doen??? :shock:







:mrgreen:

De afstandsbediening zijn we alweer een tijdje kwijt.

MIjn haarborstel heb ik gelukkig vanochtend weer gevonden.



Mijn ouders zijn wel een paar kleurpotloden armer…hun geluidsbox is die rijker.

:lol: Geweldig zulke fratsen!



Ik had vorige week de tas met sjaals, mutsen en handschoenen e.d. op de kop op de salontafel gegooid (was de tas nodig :oops: :mrgreen: ) en na het eten had ik gewoon even nog geen zin om dat weer op te ruimenm ik dacht dat doe ik straks als Jayden op bed ligt wel even. Jayden vond dat helemaal te gek wat er op tafel lag en liep al gauw met een dikke muts op door de kamer :mrgreen: Meneer heeft sinds een klein poosje de prullenbak in de gaten en dat daar de ‘bah’ in moet. Ik zat tv te kijken en hield hem wel in de gaten, maar niet goed genoeg dus… Ik dacht opeens 'wat loopt ie toch druk in de weer, van voor weer naar achter… :think: ’ Hoor ik hem ineens steeds ‘bah, bah, bah’ zeggen, ik sta op en ga stilletjes staan kijken, mikt ie daar een gordelbeschermer in de prullenbak :lol: Ik loop heen en zie in de prullenbak een muts, handschoen, gordelbeschermer en een mouw van een jas liggen :lol: Jayden kijkt me aan en zegt met z’n piepstemmetje heel overtuigend tegen me ‘bah!’ Ik zeg ‘ja nu idd wel Jayden, als jij het op etensresten gooit, pipo de clown’ :lol:



En ik dacht weer eens ‘goh ik moet toch echt eens wat consequenter zijn met dingen meteen opruimen’ :oops: :mrgreen:

Noah maakte sneeuw in de badkamer…met talc poeder.

“It fell over, honest” :shifty:



Ik was een shirt van Noah met de hand aan het uiwassen om de chocolade ijs vlekken eruit te krijgen, Ava was druk heen en weer aan het lopen tussen kast en wasmachine. Ik stopte het shirt in de machine om een spin cycle te doen…liggen er 3 blikken tomaat in de trommel.

@marloes vip wrote:

whaha wat herkenbaar.



Wat dachten jullie van de haren doen met sudocreme? wat een troep is dat om er uit te krijgen. De oudste heeft ooit de badkamer besmeurd met een potje vics. Wekenlang hebben we allen ademvrij kunnen slapen. Mijn oudste heeft ook ooit de badkamer versierd met een nieuwe doos waspoeder (grote doos voor 72 wassen) toen de vloer nog nat was omdat mijn lief net onder de douche geweest was.



Mijn man heeft zijn horloge wat hij van mij kreeg toen we een jaar samen waren nooit meer terug gevonden. Zijn sleutels waren weg en die toverde de oudste na een zoektocht van zeker een uur doodleuk uit een bidon in het keukenkastje.



Verder zijn hier puzzelstukjes die de oudste niet mooi vond door het toilet gespoeld, broodkorsten in het gat van de speaker gemikt en is er ooit een bak duplo ondergeplast omdat meneer het niet op kon houden tot beneden. :sick:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

GEWELDIG hoe kinderen zoiets doen… :inlove:

haha ik lig echt helemaal in een deuk GEWELDIG die kids

nu we nikki hebben lachen we ook een stuk meer :mrgreen:

Gisteren vond mijn man mijn slippers in haar kast terug. Ze gooit ook vaak haar bekertje diksap in haar kinderserviesje leeg of laatst zat er appelsap in het Duplo-wc’tje, wat ze er vervolgens weer uitslurpte.



Gisteren heb ik zelf vuil wasgoed in de w.c.-pot gegooid (staat naast de wasmand), dus ik ben ook nog niet helemaal normaal sinds de bevalling. We zullen het maar op hormonen houden.

whaha wat herkenbaar.



Wat dachten jullie van de haren doen met sudocreme? wat een troep is dat om er uit te krijgen. De oudste heeft ooit de badkamer besmeurd met een potje vics. Wekenlang hebben we allen ademvrij kunnen slapen. Mijn oudste heeft ook ooit de badkamer versierd met een nieuwe doos waspoeder (grote doos voor 72 wassen) toen de vloer nog nat was omdat mijn lief net onder de douche geweest was.



Mijn man heeft zijn horloge wat hij van mij kreeg toen we een jaar samen waren nooit meer terug gevonden. Zijn sleutels waren weg en die toverde de oudste na een zoektocht van zeker een uur doodleuk uit een bidon in het keukenkastje.



Verder zijn hier puzzelstukjes die de oudste niet mooi vond door het toilet gespoeld, broodkorsten in het gat van de speaker gemikt en is er ooit een bak duplo ondergeplast omdat meneer het niet op kon houden tot beneden. :sick: