Als mijn meisje 3 is willen wij een 1 pers bed kopen.
Maar nu heb ik al onwijs veel leuke bedden gezien, maar toch niet van jaa dat is hem !!
Ik wil geen ijzer, het bed moet echt van hout zijn.
Euhm budget 200 a 300 euro.
Wat voor bed hebben jullie (foto :shifty: )?
Wij hebben dit bed voor onze zoon.
Het is vrij grof bewerkt. Daardoor lijkt het een beetje op steigerhout.
Wij hebben overigens de complete kamer.
wij hebben van Ikea het Kura omkeerbaarbed. wij hebben hem gratis van marktplaats. maar nieuw is hij ook niet zo duur. ideaal dat ze kunnen slapen hoe ze willen. hoog of laag.
je kan de blauwe delen aan de binnenkant doen dan heb je een wit bed
Wij hebben dit bed voor onze zoon.
Als je het adres wilt, moet je het even laten weten, ze hebben ook prinsessenbedden etc. :inlove:
Isabel heeft het Hemnes bed van Ikea, die met een hoge kant aan het hoofdeinde.
Voor Y hebben we het bed van lief lifestyle in het wit. Het lukt even niet om een foto ervan te plaatsen.
Onze meid heeft hub’s oude bed gekregen. Het is van wit hout. Nieuwe matras erin en klaar!
Zodra onze knul naar een 1 persoonsbed overgaat, kopen we denk ik een zo neutraal mogelijk bed. Ik vind die autobedden mooi, maar het lijkt me zo tijdelijk. Ik koop liever een heel standaard wit bed, en dan leuke dekbedovertrekken erop.
@littlewonder wrote:
Ik vind die autobedden mooi, maar het lijkt me zo tijdelijk.
Dat vind ik ook met hoogslapers :oops:
@aapie wrote:
@littlewonder wrote:Ik vind die autobedden mooi, maar het lijkt me zo tijdelijk.
Dat vind ik ook met hoogslapers :oops:
Hier hebben we besloten om dat brandweerauto-bed te kopen omdat hij het zooooo gaaf vond en als hij er over een jaar of twee/drie op uitgekeken is, kan het naar z’n broertje :thumbup:
@Jeremy wrote:
wij hebben van Ikea het Kura omkeerbaarbed. wij hebben hem gratis van marktplaats.
je kan de blauwe delen aan de binnenkant doen dan heb je een wit bed
Dit bed hebben wij sinds kort ook voor Rick. Er is ook een bijpassende tent bij te koop voor erboven en daar ligt Rick heerlijk onder. Hij gaat nu met plezier naar bed (in ledikantje niet :eh: ).
Wij hebben gekozen voor een halfhoogslaper omdat Rick’s kamer niet zo groot is en hij er zo nog ruimte onder heeft.
Voor Lienke hebben we een kajuitbed van BeterBed.
Als jullie iets nieuws willen binnen het genoemde budget valt dat nog wel tegen denk ik. Houd er rekening mee dat als je een bed koopt je er dan ook nog een matras, dekbed en dekbedovertrekken bij moet kopen.
O ja, soms is het ook nog zonder lattenbodem :wall: .
Succes!
Een stapelbed is ook makkelijk! Daar heb ik van mn 4e tot mn 12e ofzo in geslapen. Mn vriendinnetjes en ik sliepen elk weekend bij elkaar en door mijn stapelbed was dat heel handig, nooit gedoe met bedden neerzetten enzo, perfect
vooor Anna een hemelbed van Auping via MP (volgens mij voor 125 euro), dus dan is er nog genoeg geld voor een goed matras
voor jasper een kura bed van ikea, ideaal vanwegen zijn keine kamer, maar wel tijdelijk, want als hij groter is wil ik een hoger bed, zodat er een bureau onder past
Autobed/prinsessenbed etc vind ik erg leuk. Maar ben dat ook weer heel erg snel beu ben ik bang.
Deze vind ik ook erg mooi.
Bedbank lijkt me wel handig, en zou dan de lades behangen.
‘normaal’ bed zou ik dan ook behangen die tussenstukken.
Matras lattenbodem had ik niet bij mijn ‘budget’ bijgerekend, die 200 a 300 is echt alleen voor het bed.
het 2e bed die je laat zien vind ik ook erg leuk :inlove: maar hier ga ik toch voor een oudewetse bed…als het goed is komen ze deze week weer binnen in het winkeltje…en dan hoop ik dat ik hem zo leuk vind dat ik hem hier kan showen :inlove:
hier zou ik absoluut niet kiezen voor een brandweer of prinsessenbed…dat is voor eventjes leuk, daarna ben je het snel zat denk ik… :think: ik kleed het liever aan met leuke dekbedhoezen en kussens enzo…
Deze hebben wij
wij hebben het ikea bed voor Elize. handig met lades voor speelgoed en als ze straks vriendinnetjes krijgt logeren kunnen ze in een bed slapen, gezellig toch!
ik heb wel andere handgrepen/knopjes op de lades gemaakt.
Wij hebben ook de bedbank van Ikea.
Die laden zit veel ruimte in joh!
1 lade (bij hoofdeinde) zitten boeken in, de middelste lade zit veel speelgoed in en de rechterlade zit hoeslakens en dekbedovertrekken in. Zat ruimte!!
Hmmm eerst was mijn voorkeur het ‘normale’ bed, maar nu twijfel ik toch wel een beetje. Maar vind het zo’n groot blok…
Opbergruimte hebben we niet echt nodig, maar dat je er eventueel een 2 pers bed van kunt maken is wel handig, maar dat extra matras kun je die ook weer kwijt in die la ??
Andere knopjes erop dat is een leuk idee :thumbup:
Twijfel verder…
dat bed van de IKEA vind ik ook ontzettend leuk en idd… die bergruimte die eronder zit, heeeeerlijk zeg (en nog een voordeel… bed staat strak op de grond, dus daar kan geen stof komen… zo zei de luie huisvrouw ).
Vind het zelf wel meer een meidenbed dan een jongensbed… dus bij ons is het wat anders geworden.