dat bed van de IKEA vind ik ook ontzettend leuk en idd… die bergruimte die eronder zit, heeeeerlijk zeg (en nog een voordeel… bed staat strak op de grond, dus daar kan geen stof komen… zo zei de luie huisvrouw ).
Vind het zelf wel meer een meidenbed dan een jongensbed… dus bij ons is het wat anders geworden.
Ikea heeft ook een zwarte variant, dat vind ik meer voor jongens inderdaad.
Hmmm eerst was mijn voorkeur het ‘normale’ bed, maar nu twijfel ik toch wel een beetje. Maar vind het zo’n groot blok…
Opbergruimte hebben we niet echt nodig, maar dat je er eventueel een 2 pers bed van kunt maken is wel handig, maar dat extra matras kun je die ook weer kwijt in die la ??
Andere knopjes erop dat is een leuk idee :thumbup:
Twijfel verder…
Wij hadden wel wat opbergruimte nodig, dus dat was hier zeer welkom.
Hmmm dat is dan weer rot dat er geen matras onderin past. Maar als je er een 2 persoons bed van wil maken ligt er 1 matras dan niet lager dan het ander ?
de matras ligt op gelijke hoogte, het is dan een normaal tweepersoonsbed.
je kan de tweede matras evt. achter het bed zetten. kennisje heeft dat ook zo gedaan, haar man is handig en heeft een plank gemaakt die er overheen valt zodat ze ook spulletjes op de rand van het bed kan zetten.
dat bed van de IKEA vind ik ook ontzettend leuk en idd… die bergruimte die eronder zit, heeeeerlijk zeg (en nog een voordeel… bed staat strak op de grond, dus daar kan geen stof komen… zo zei de luie huisvrouw ).
Vind het zelf wel meer een meidenbed dan een jongensbed… dus bij ons is het wat anders geworden.
Ikea heeft ook een zwarte variant, dat vind ik meer voor jongens inderdaad.
ja die zag ik ook… maar die vind ik wel heel eh… zwart zeg maar :lol:
Wij hebben voor de oudste nu zoiets als Karin ook al laat zien.
Wij hebben voor onze oudste ook de Ikea Hemnes bedbank. Heerlijk veel opbergruimte in de lades en dat je het uit kunt schuiven tot een 2-persoonsbed is een leuke extra. Er zit inderdaad een extra lattenbodem in het uitschuifbare gedeelte, die past er gewoon onder, dus je hoeft alleen een tweede matras ergens te stallen.
Op zich ben ik nog steeds blij met dit bed, ik vind alleen wel dat de verf nogal snel loslaat. Ik vind regelmatig witte verfschilfertjes op de grond, en op de zijwand zie je precies de plek zitten waar ze altijd tegenaan ademt ( dus stukjes verf eraf in die naden en van die “vochtbobbels” in het hout/spaanplaat). :?
Voor de jongste wil ik volgend jaar graag het witte Bopita Belle bed. :inlove:
Ga mijn man eens lief aan kijken, misschien dat ik hem kan overhalen. Hij zal waarschijnlijk zeggen, och dat bed lijkt toch op dat ander bed van de Ikea en een stuk goedkoper zucht :eh: