1 JANUARI...wie

Wij moeten… nou ja moeten… ik heb nog opa’s en oma’s en die stellen dat erg op prijs. Dus daar gaan we heen.



Het was in sneltreinvaart tussen 15.00 en 18.00 afgewerkt ooh wat heb ik daar een hekel aan maar tegelijk ook heel dubbel. ben blij dat we opa’s en oma’s nog hebben en begrijp best dat voor hun juist die 1e jan. feestdag is en niet de oudjaarsavond. Dan zitten ze wat ingedut achter de sanseveria’s te wachten tot het 12.00 wordt. Mijn andere opa is maar alleen en was al om 09.00 naar bed gegaan. De oude mensen kijken er echt naar uit om de hele familie bij elkaar te zien.

Dus wie weet ga ik het ooit nog missen. :think:



natas

11 uur bij schoonouders aan de deur … nog niet wakker/beetje ziek.

2 uur naar m’n schoonvader tot 4 uur, van 4 tot 6 bij m’n schoonouders en van 6 tot 8 bij mijn ouders…

rondje weer gehad en Jens was me daar een partij vervelend bij mijn ouders. maar ja… 2 uur bij m’n schoonvader kwam puur omdat Jens om half 2 alweer wakker was en dus weinig slaap had gehad :frowning:

vind het een beetje verplicht, vooral omdat we 3 adressen hebben… maar ach ook wel weer gezellig.

we gaan met m’n zwagers en schoonzussen allemaal tegelijk de 2 adresjes bij langs dus de kids vermaken zich dan prima samen.

@colle wrote:

ik is jarig…dus visite komt naar mij toe…

(die optie stond er trouwens niet bij :think: :lol: :lol: :lol: :lol: )


Die optie zocht ik ook al. Hier was nl. onze middelste jarig.

Vroeger als kind gingen we altijd met de hele familie (ooms, tantes, neefjes en nichtjes) naar mijn oma. Sinds zij is overleden (1994), zijn die familie-bezoekjes een beetje verdwenen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet zo erg vind. Mijn eigen ouders vinden gelukkig ook dat we niet verplicht bij ze langs moeten gaan en mijn schoonouders wonen 180 km verderop, dus daar wip je ook niet even langs.

Nee, ik ben blij dat we 1 januari gewoon met ons eigen gezinnetje zijn en kunnen doen waar we zin in hebben.

oud en nieuw bij mijn ouders gezeten dus we zijn nieuwjaarsdag naar mijn schoonouders gegaan…

effe koffieleuten…



tis geen verplichting maar gewoon gezellig

wij doen daar niet aan, is de enige “vakantie” in het jaar :slight_smile: