1 JANUARI...wie

MOET er op nieuwsjaarsvisite??

Wij doen daar dus niet aan :shifty: wij vinden nieuwjaarsdag een dag om ‘‘bij te komen’’ 8)

Mijn so zouden het wel leuk vinden maar weten dat wij met dat soort dingen een beetje dwars zijn :lol: mijn ouders geven er niets om :thumbup:

Dus wij gaan niet :mrgreen:

Ik ook niet! Doe er niet aan :mrgreen:

Iedereen is moe op zo’n dag, en dan allemaal maar verplicht op bezoek gaan? Nee… ik niet!

Kruip vanmiddag lekker tegelijk met Sam in bed :oops: :mrgreen:

Wij gaan naar mn schoonouders. Vind het wel leuk. heb ik dan wat te doen. Anders verveel ik me echt op zo,n rare dag.

Niet verplicht hier, maar ivm mijn broer, ga ik straks wel ffies naar mijn ouders, lekker in joggingbroek hoor :wink:

Mijn man zijn oma geeft elk jaar een etentje met heel de familie…

Iedereen zit daar elka jaar trouw weer op 1januari…En wij zijn in die 8jaar nog nooit geweest :oops:

ik is jarig…dus visite komt naar mij toe…

(die optie stond er trouwens niet bij :think: :lol: :lol: :lol: :lol: )

Wij blijven lekker thuis!!! :mrgreen:

@colle wrote:

ik is jarig…dus visite komt naar mij toe…

(die optie stond er trouwens niet bij :think: :lol: :lol: :lol: :lol: )




Gefeliciteerd :mrgreen:

Meestal gaan wij naar mijn of Jeroen z’n oma, maar we hebben vandaag

geen zin (moe van al die bezoekjes van de laatste week) dus hebben we lekker even gebelt :thumbup:

thanx :mrgreen:

@colle wrote:

ik is jarig…dus visite komt naar mij toe…

(die optie stond er trouwens niet bij :think: :lol: :lol: :lol: :lol: )
GEFELICITEERD!! :-*

Nee die optie had ik niet bedacht :lol: 8)

:naughty: deze dag is voor ONS, en dus geen verplichtingen!



Oudjaarsdag (overdag) gaan we naar de wederzijdse ouders, eten een oliebol, drinken koffie en wensen ze een goed uiteinde!



Nieuwjaarsdag doen we een belletje met de familie.



vandaag al de kerstboom opgeruimd en alle kerstige versiering. Alles stofgezogen en gedweild… huisje schoon, het nieuwe jaar kan maar beginnen… :dance:



oehoe… mijn man maakt me nu een lekkere bol met gerookte zalm, verse kaas met bieslook en een paar uienringetjes… jammie… vandaag mag nog :dance: … alle restjes lekkers opeten… morgen weer strenggggg… :smiley:



ik ga smullen! :drool:



fijne dag allemaal! :thumbup:



edit: Colle gefeliciteerd met je verjaardag! :dance:

Mijn ouders zitten nu aan onze tafel te toupen :inlove: :inlove: :inlove:

Ik doe daar niet aan, lekker een dag om heerlijk te relaxen :lol:

:mrgreen:

Ja bij mijn ouders en heb er nu al zin in :liar:



Even een uurtje of zo en dan weer lekker naar huis!!

ik MOET niets!!!



en heb het voordeel dat mijn ouders ver weg wonen en mijn schoonouders maakt het niet zo uit. Maar daar waren we vanacht, dus tja daar gaan we ook nioet heen vandaag.

Het wordt wel een beetje verwacht van ons maar we gaan NIET! :wink:

Ik wil ook niet op visite “moeten”

We zijn nu zelf een gezin en we hangen alle 3 lekker op de bank, Chris moet morgen weer werken dus we vinen het wel best! :lol:






Trouwens ook een goed voornemen van mij, meer “Nee” zeggen en meer doen wat ik zelf wil en niet alles doen omdat ik dan een ander tevreden stel.

wij helaas wel een beetje moeten en een beetje leuk.

lekker duidelijk he?

even uitleg.

elk jaar gaan wij dus bij oma langs met zijn allen dat is eigenlijk wel een beetje moeten geworden heb er sóchtend dus ook geen zin in maar als we er zijn is het wel weer gezellig.



liefs bianca

Wij ‘hoeven’ niet… Van de 4 ouders hebben we er nog maar 1 en die is op vakantie net zoals andere (naaste) familie. Volgende keer zijn wij ook weg met de feestdagEN 8)