1 JANUARI...wie

Ik ben jarig dus iedereen komt hierheen!!!

Colle,gefeliciteerd! :dance:

Wij zijn net terug van een oud&nieuwviering bij mijn schoonzus&zwager.

Daar zijn we gistermiddag naar toe gegaan en hebben daar heel gezellig gezeten.Is ook aardig laat(of is het nou vroeg?)geworden 04.00u :oops: :mrgreen:)

Verder doen we niks meer vandaag,ja lekker bankhangen voor de buis! :smiley:

Wij hoeven ook nooit op visite op 1-1 en ben daar ook erg blij mee.Als iets verplicht is gaan mijn haren al overeind staan.



En ik wil dit jaar ook minder verplichtingen hebben

wij doen smorgens heerlijk rustig aan

en vanmiddag zijn we bij mijn ouders en oma een uurtje geweest

en daarna naar mijn schoonouders en opa/oma geweest

maar probeer het wel zo te plannen dat we maar naar 2 adresjes gaan :mrgreen:



maar vind het altijd wel even gezellig :smiley:

ieder jaar is het traditie om allemaal bij mijn opa en oma langs te gaan. Nu zitten we bij mijn ouders en blijven hier eten. Samen met mijn broer en schoonzusje

Ik moest…oma is jarig op 1 januari. Ieder jaar denk ik, laten we maar gaan, ze is zo oud. Je weet maar nooit of het voor de laatste keer is. Ze is vandaag 88 geworden. Enne, ieder jaar is het eigenlijk toch wel heel gezellig met de hele familie!

Wij zijn even bij mijn ouders geweest, die wonen vlakbij.

Verder helemaal niks vandaag!

Zo echt niet dat ik dat ga doen, de enige bij wie ik altijd langs ga dat is bij Luna :vlinder: onze traditie is om daar elk jaar dat ze er nu ligt een prachtige vuurpijl af te steken.



En voor de rest is dit zo’n dag om de kerstspulletjes weer op te ruimen

lekker thuis met ons gezinnetje :inlove:

Mijn moeder geeft er niet om, we zitten oudjaarsavond met haar uit.

Mijn sch.ouders vinden het belangrijk en verplichten ons zowat.

Ik had me voorgenomen om er dit jaar niet aan te doen.

Omdat we naast elkaar wonen, zien we ze al elke dag :evil: en heb er dan op zulk soort dagen helemaal geen zin in.

Partnerlief kwam uit bed en zou heen, hem vriendelijk uitgelegd dat ie maar alleen moest gaan, dat ik er dus geen zin in had :shock: oke zegt ie, dan gaan we niet 8) , hij vond het helemaal niet errug, maar omdat het zo`n gewoonte is, word het automatisch een verplichting, nou dit jaar dus niet!

Ik ga altijd met Stein naar mijn oudste tante toe en daar komt ook meer familie naartoe.

Ik ga daarheen omdat ik het leuk vind

Elk jaar gaan we, het is er leuk en gezellig!!!

Colle en movanlo: Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag!



Dit jaar hebben we de jaarwisseling bij mn ouders gevierd met mijn zus, haar vriend en hun dochtertje. Mijn broer ging het ergens anders vieren maar omdat Kimberly en ik bleven slapen ( hubbie moest een nieuwsjaarsfeest draaien dus die ging om 00.30 uur weg), hebben we mijn broer vandaag ook nog gezien. Verder zouden we vandaag een bezoekje brengen aan mn schoonouders, maar helaas was het te laat geworden dus heeft hubbie een sms gestuurd. We gaan dan alsnog komende week wel ergens.

we moeten niets :snooty: vandaag toevallig op visite geweest bij so maar alleen omdat we daar zin in hadden. We zien ieder jaar wel of het uitkomt en of we zin hebben :mrgreen:

Ik doe daar niet aan. Maar ben wel geweest vandaag. M’n schoonouders waren ziek met kerst…dus dan maar vandaag heen geweest. n ach…best gezellig hoor. :wink:

Sneeze, GEFELICITEERD :dance:

Wij gaan wel…is er ingeslopen…

karlie heeft nog een oma,ik nog twee,die zich er echt op verheugen,onze eigen ouders treffen we vaak daar ook…

Meestal gaan we zo’n 6 huizen bij langs,overal ff een half uurtje…

Echt leuk vind ik het niet…maar ja…onze eigen kids moeten zelf straks weten wat ze willen doen op 1 januari…

gisteren van breda naar limburg geweest langs me moeder en oma, bij me oma zie ik de rest van de familie gelijk.



Vindt het erg gezellig en leuk altijd.



Strakjes nog langs me schoonouders want gister met het tripje naar limburg zo’n 130 km rijden gaat dat niet lukken.

Wij hadden oud op nieuw gevierd bij mijn familie, die hoef ik dan 1 januari niet nog een keer te zien hoor.

En Werners ouders zitten in Portugal te overwinteren, dus die zien we wel als ze weer thuis zijn.

In plaats daarvan hebben we in de straat nieuwjaarsreceptie gehouden, dat had de buurvrouw samen met mij bedacht.

Gewoon een party tent opzetten, vuurkorf ervoor, terraskachel erin, hapjes, drankjes, iedereen de restjes van oudjaar meegenomen.

Het was half twaalf voordat het afgelopen was, het was zoo retegezellig, doen we komend jaar weer.

Das beter dan allerlei verplichte nummertjes.

De meesten uit onze straat hadden de verplichte nummertjes afgezegd en waren lekker op ons feestje.