1 april

Is ons al iets opgevallen??

Die nieuwe webshop? Want die deed niks bij mij :slight_smile: verder ook geen aandacht aan geschonken of er iets bijzonders mee was dus geen idee :think:

het enige wat mij opvalt is dat de letters van huiskamer ed vetter zijn van lettertype

Dr zal vast wel iets zijn, ik zie dat soort dingen altijd over het hoofd en ik tuin er ook altijd in. Dus kom maar op met de grappen… :mrgreen:

In het haarlemmermeerse bos wordt een hondenpas in gevoerd. Hondenbezitters mogen voortaan alleen maar hun hond uitlaten als ze in bezit zijn van zo’n pas. De passen kosten 5 euro, maar de eerste 50 zijn gratis af te halen…morgen…



Leuk geprobeerd, maar te opvallend, denk ik.





Mijn vader viert morgen zijn verjaardag, dus hij krijgt van de kleinkinderen eerst een reusachtig fopkado en daarna zijn echte kado.

Elka, er zijn altijd mensen die er in trappen hoor. :wink:

Mijn schoonzus plaatste vanmorgen op fb een foto van een clearblue digital met ipv de weken “1 april” erop. Ik schrok toch even :shock:

Whahahahaha jose, da’s wel een goeie!

@Jose wrote:

Mijn schoonzus plaatste vanmorgen op fb een foto van een clearblue digital met ipv de weken “1 april” erop. Ik schrok toch even :shock:




cool, hebbuh 8)

doet me trouwens wel terug gaan naar 4 jaar terug… toen kregen we op 1 april van de gyn te horen dat ik bijna 8 week zwanger was.

Terwijl ik 3 week ervoor echt niet zwanger kon zijn met wat hij zag op de echo, testen negatief waren etc.



Nummer 3 gaat dan ook door het leven als ons verrassingsei :inlove: .

vorig jaar had ik mijn mede maand mamas van okt 2010 te pakken met een zwtest foto.

hierbij de zwangerschapstest

Die is echt goed… :thumbup:

Niet erg origineel, maar ik heb zoiets ook even op facebook neer gezet. Eens kijken hoe snel ik word gebeld door m’n schoonmoeder… :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Dat is em idd! Als je de foto op fb plaatst valt dat “1 april” in eerste instantie niet zo op. Ben benieuwd of je gebeld wordt Kwakje :lol:

wahahah en de 1e is er al ingetrapt (geen familie). :wink: :mrgreen:

Toen mijn man vanochtend onder de douche vandaan kwam heb ik hem met grote ogen verteld dat er net ZO’N muis door de kamer liep (cm of 20),

Na zijn oprecht verbaasde “NEE!” ben ik meteen in lachen uitgebarsten! :lol:

wahahhaa dat je je lachen in kon houden. Maar wel heel erg goed gedaan. Ik begin bij voorbaat altijd al te lachen dat manlief er niet intrapt. :mrgreen: :wink:



Hmm heb op facebook toch maar even gezegd dat het vandaag 1 April is. :wink:

haha, die zwangerschapstest is geweldig. Heb hem gepikt voor op mijn facebook!!!



Vanochtend mijn man nog geplaagd met een zogenaamde lekkage plek vlakbij het nieuwe dakraam :mrgreen:



En we bedachten aan het ontbijt een leuke grap voor onze buren, nl. een gekookt ei in het kippenhok leggen, maar het was al te laat. We hadden dat dan in het donker moeten doen. Volgend jaar!

In hetzwembad kregen we bij de kassa allemaal een bekertje water mee om het zwembad bij te vullen.

Want het zwembad was lek :lol: