1 april

@pooh wrote:

In hetzwembad kregen we bij de kassa allemaal een bekertje water mee om het zwembad bij te vullen.

Want het zwembad was lek :lol:




Hilarisch!!!

die test stond wel bij 30 mensen op mijn facebook… niet echt origineel meer :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb mijn eigen oude test gebruikt en helemaal rechts onder in (leesbaar) 1 April gezet en heel veel mensen trapten er in. :wink:

@klavertje4 wrote:

die test stond wel bij 30 mensen op mijn facebook… niet echt origineel meer :mrgreen: :mrgreen:




denk dat ik het eens om het origineel te houden op 1 mei ga doen ofzo 8) .



:)

1 april grap van TVGids.nl





Jessica Simpson bevalt van vijfling





De zangeres Jessica Simpson blijkt een groot geheim met zich meegedragen te hebben. Vannacht is ze bevallen van niet één, maar vijf baby’s. Moeder en kind maken het goed.



Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vannacht is Jessica Simpson bevallen. En ze had een grote verassing voor haar fans in petto: de zangeres bleek zwanger van maar liefst vijf baby’s. Een dolgelukkige Eric Johnson is in één keer vader van vijf meisjes geworden: Millie, Billie, Willie, Hillie en Erika hebben gekregen. De trotse papa twitterde dat moeder en de meisjes het goed maken: “We zijn alle zeven doodmoe, maar verder kerngezond. Ik loop niet op één, maar op vijf wolken tegelijk. Het is geweldig!�



Twee keer zo groot

Hoewel het officieel vooraf niet bekend was dat Jessica zwanger was van meer dan één kleintje, verbaasde menig fan zich over de omvang van de zangeres, die elke week twee keer zo groot leek te worden. Ze schaamde zich ook niet voor haar buik, die zowel bloot op de cover van de Elle als in uitzinnige jurken te zien was. In interviews vertelde ze tijdens de zwangerschap dat ze het gevoel had een ‘bowlingbal in haar buik’ te hebben. Ook meldde ze dat ze verwachtte dat haar brekende vruchtwater er uit zal zien als een openstaande brandkraan. Of dat daadwerkelijk het geval was, is nog niet bekend.

@Elka wrote:

In het haarlemmermeerse bos wordt een hondenpas in gevoerd. Hondenbezitters mogen voortaan alleen maar hun hond uitlaten als ze in bezit zijn van zo’n pas. De passen kosten 5 euro, maar de eerste 50 zijn gratis af te halen…morgen…



Leuk geprobeerd, maar te opvallend, denk ik.





Mijn vader viert morgen zijn verjaardag, dus hij krijgt van de kleinkinderen eerst een reusachtig fopkado en daarna zijn echte kado.




Moet zeggen dat ze dat wel goed doen hier. Het artikel stond er eerder deze week al in, wij zijn er dus gewoon in getrapt (omdat we geen honden hebben en er niet van wakker liggen). Had de link met 1 april niet gelegd,omdat ik het meen donderdag al las.



De truuk is toch om eerder in de week iets te plaatsen en zonder data te noemen de clue op 1 april uit te laten komen.

Ik ben nog ziek van vorig jaar…zag een Dierentuin in Haarlemmermeer helemaal zitten. Er stond ook niet dat ze het 1 april bekend zouden maken,maar bijv. morgen tijdens de bla-bla bijeenkomst. Dan leg je de link met 1 april niet snel.

Ik geloof dat iedereen een Dierentuin hier wel zag zitten,dus echt grappig was die grap achteraf niet…





Hier is mijn man voor het 2e jaar op een rij in dezelfde grap getrapt (echt). Gewoon zijn wekker flink vooruit zetten, de kids naar boven sturen en klagen dat hij nog niet wakker is. Vandaag hadden we alleen wel een afspraak,dus hij schrok echt dit keer, moesten (volgens zijn wekker) binnen 15 minuten weg. Als hij net wakker is, valt het kwartje meestal niet. Ach, de heren vonden het wel leuk. Voor volgend jaar staat hij weer op de agenda.

@kim86 wrote:

1 april grap van TVGids.nl

Johnson is in één keer vader van vijf meisjes geworden: Millie, Billie, Willie, Hillie en Erika hebben gekregen.




Dat klinkt als een aflevering van Dora. Dan ontmoeten ze wat buitenaardse wezentjes : Inky Blinky, Winky, Linky en Fred :lol:

@mamaMarije wrote:

@klavertje4 wrote:
die test stond wel bij 30 mensen op mijn facebook… niet echt origineel meer :mrgreen: :mrgreen:




denk dat ik het eens om het origineel te houden op 1 mei ga doen ofzo 8) .




Nou bij mij ook, had er al neer gezet, die test is niet meer origineel :wink:



1 mei ja dat verwacht niemand dan :lol:

Gisteren vierden wij onze verjaardagen en mijn dochter was samen met twee vriendinnetjes buiten aan het skeeleren. Komt R. binnenrennen dat Lotte en Femke tegen elkaar geknald waren en dat er bloed was en dat ze niet meer konden opstaan. Mijn man en de andere vader renden als een gek naar buiten, liggen de dames met een hun gezicht omlaag en reageren totaal niet. Bloed naast 1 been. Andere vader wil eerste hulp verlenen als de meiden ineens omhoog komen en 1 april roepen. Dikke pret voor de meiden, maar wij zaten met een hartverzakking. Het ‘bloed’ hadden ze van ketchup met water gemaakt.

@Maxime wrote:

Gisteren vierden wij onze verjaardagen en mijn dochter was samen met twee vriendinnetjes buiten aan het skeeleren. Komt R. binnenrennen dat Lotte en Femke tegen elkaar geknald waren en dat er bloed was en dat ze niet meer konden opstaan. Mijn man en de andere vader renden als een gek naar buiten, liggen de dames met een hun gezicht omlaag en reageren totaal niet. Bloed naast 1 been. Andere vader wil eerste hulp verlenen als de meiden ineens omhoog komen en 1 april roepen. Dikke pret voor de meiden, maar wij zaten met een hartverzakking. Het ‘bloed’ hadden ze van ketchup met water gemaakt.




hahaha… Leuk bedacht en goed uitgevoerd. Wel jammer van de hartverzakking.

@Maxime wrote:

Gisteren vierden wij onze verjaardagen en mijn dochter was samen met twee vriendinnetjes buiten aan het skeeleren. Komt R. binnenrennen dat Lotte en Femke tegen elkaar geknald waren en dat er bloed was en dat ze niet meer konden opstaan. Mijn man en de andere vader renden als een gek naar buiten, liggen de dames met een hun gezicht omlaag en reageren totaal niet. Bloed naast 1 been. Andere vader wil eerste hulp verlenen als de meiden ineens omhoog komen en 1 april roepen. Dikke pret voor de meiden, maar wij zaten met een hartverzakking. Het ‘bloed’ hadden ze van ketchup met water gemaakt.


Wat een boefjes… :lol:

@meisje1974 wrote:

@Maxime wrote:
Gisteren vierden wij onze verjaardagen en mijn dochter was samen met twee vriendinnetjes buiten aan het skeeleren. Komt R. binnenrennen dat Lotte en Femke tegen elkaar geknald waren en dat er bloed was en dat ze niet meer konden opstaan. Mijn man en de andere vader renden als een gek naar buiten, liggen de dames met een hun gezicht omlaag en reageren totaal niet. Bloed naast 1 been. Andere vader wil eerste hulp verlenen als de meiden ineens omhoog komen en 1 april roepen. Dikke pret voor de meiden, maar wij zaten met een hartverzakking. Het ‘bloed’ hadden ze van ketchup met water gemaakt.




hahaha… Leuk bedacht en goed uitgevoerd. Wel jammer van de hartverzakking.


Pff je schrikt je rot! Maar inderdaad wel goed gelukt dus.