1 april grappen

nou mijn collegas vonden het een goede vanmorgen me teamhoofd had het wel door

Bij mijn oudste waren de juffen vanmorgen van klas gewisseld, jullie hadden die hoofden van de kinderen moeten zien :smiley: . En de juffen maar voldhouden: “nee hoor, ik sta altijd in deze klas, ik ben toch al het hele jaar jouw juf”. Eline vond t erg grappig, maar keek mij ook een beetje verschrikt aan (ze kan erg slecht tegen veranderingen) Ik heb toen maar even zachtjes gefluisterd dat t vandaag 1 april is :inlove:

@hanneke wrote:

Hier belde mijn vriendin gisteren helemaal enthousiast op, dat ze bij haar in de buurt een dierentuin willen openen. Er stond een heel stuk in de plaatselijke krant. Ze was helemaal blij, en zou naar de persconferentie gaan.



Juist ja, die is vanmiddag :mrgreen:



Ze kon er wel om lachen :lol:




Woont ze soms in Hoofddorp???

bij mijn zoon moesten alle klassen in een ander kleur shirt komen de schoolfotograaf zou een regenboog foto maken.

vooraan dat jochie met zin handen naar voren is mn zoontje



6e van links

Artis wordt ook altijd helemaal plat gebeld op zo’n dag als vandaag.



Van al die mensen die van hun collega door hebben gekregen dat ze een zekere meneer de Leeuw moeten opbellen en daarbij het nummer van Artis hebben doorgekregen :angel:

@Elka wrote:

@hanneke wrote:
Hier belde mijn vriendin gisteren helemaal enthousiast op, dat ze bij haar in de buurt een dierentuin willen openen. Er stond een heel stuk in de plaatselijke krant. Ze was helemaal blij, en zou naar de persconferentie gaan.



Juist ja, die is vanmiddag :mrgreen:



Ze kon er wel om lachen :lol:




Woont ze soms in Hoofddorp???




Nieuw Vennep :wink:

oowww die grap van dat papiertje onder de auto is geweldig gelukt!!



en vanmiddag ging dochter bij vriendinnetje spelen en ik hoefde haar niet op te halen, maar ik ben wel bij school gaan staan met de mededeling dat ik geen zin had om haar smiddags op te halen en dat ze nu gewoon mee naar huis moest en dat ze een andere keer wel weer kon spelen…

ze keek erg boos en toen ik 1 april zei moest ze heel hard lachen…

oooowww ben ook zo’n kreng van een moeder maar van zo dag als vandaag kan ik wel genieten :smiley: :oops:

oooooh wat ben jij erg !!! maaaaaar hij is wel leuk!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hahaha geweldig!!!

Ik ben nooit zo goed in verzinnen van grappen :shifty:

Hier vanochtend een verdrietig meisje;



"Ze geloven op school niet dat papa vandaag écht jarig is :cry: "…



Geen grap…papa is vandaag voor 42e keer jarig :mrgreen: !En is nog eens de helft van een tweeling ook. Zie het al voor mij dat mijn schoonouders familie en vrienden in gingen lichten :lol: :lol: :lol: .

Volgens sm zijn er die dag 3 tweelingen geboren in dat ziekenhuis :mrgreen:

Mijn oudste moest vandaag in oude kleren naar school omdat ze hun klas van binnen gaan verven als zij er zijn, dit omdat er tijd te kort is en op vrijdagmiddag alleen groepen 6,7 rn 8 zijn. iedereen dus oude kleren aan en petjes op tegen het druppen hihi :mrgreen:



Ik heb niets gezegd en braaf een idioot babymutje opgesnord :inlove:



Zou ze boos worden op ons dat wij meegespeeld hebben?



Petri

@Judith75 wrote:

Artis wordt ook altijd helemaal plat gebeld op zo’n dag als vandaag.



Van al die mensen die van hun collega door hebben gekregen dat ze een zekere meneer de Leeuw moeten opbellen en daarbij het nummer van Artis hebben doorgekregen :angel:




ik moest voor mijn werk meneer de valk even terug bellen . bel ik …" goedenmiddag ouwehands dierenpark "



heb gezegd dat ik verkeerd verbonden was… :oops:



dat ik daar ingetrapt ben zeg !!! er werkt bij ons niet eens een meneer de valk :wall:

@mamy wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=Bu927_ul_X0




Ik heb het geprobeerd, maar wat ik doe met mijn handen en hoofd, het werkt niet op mijn laptop…Balen, weten jullie misschien wat ik verkeerd doe? Mijn webcam op de lap werkt goed, daar ligt het niet aan…

@Mam van 2 wrote:

@Judith75 wrote:
Artis wordt ook altijd helemaal plat gebeld op zo’n dag als vandaag.



Van al die mensen die van hun collega door hebben gekregen dat ze een zekere meneer de Leeuw moeten opbellen en daarbij het nummer van Artis hebben doorgekregen :angel:




ik moest voor mijn werk meneer de valk even terug bellen . bel ik …" goedenmiddag ouwehands dierenpark "



heb gezegd dat ik verkeerd verbonden was… :oops:



dat ik daar ingetrapt ben zeg !!! er werkt bij ons niet eens een meneer de valk :wall:




:lol:

En toch is het leuk om dan te lezen dat ook volwassenen hier in trappen dit soort grapjes.



Hier kwam juf vanmorgen de klas binnen - alle kindjes lekker met een boekje - en nu al die boeken opruimen, dat wil ik niet meer zien!

Kindjes ook helemaal zo ‘maar we mogen toch altijd lezen voor we beginnen?’ pas toen juf begon te lachen had de 1e door dat het 1 april was.

Daarna duurde het nog zo’n 10 minuten voor juf op haar stoel zat, want die had wel 20 keer haar veters los natuurlijk :mrgreen: .

http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/page.asp?id=545270



ook een 1 aprilletje lijkt me zo :lol:

@mamaMarije wrote:

http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/page.asp?id=545270



ook een 1 aprilletje lijkt me zo :lol:




Heb voor de gein eens op aanmelden geklikt.

Staat er een vraag tussen:

Haarkleur:

0 blond geboren

0 had blond moeten zijn

0 wisselend



Whihiiii ik vind hem echt leuk gevonden :mrgreen:

:wall: en ik ben met m’n stomme kop in de ‘de baby is geboren’-grap getuind vandaag…

Thanks Mar :-*

heb m ook ingevuld hhahaha