1 april grappen

Ok, hebben jullie al 1 april grappen gevonden/gehoord?

Wij kregen het nieuwe HEMA foldertje, en daar stond in dat er waarschijnlijk een nieuwe egel soort gevonden is, de fluitegel, mooie tekening erbij. En allemaal spulletjes die je kon kopen om te gaan speuren.

Yeah right! 8) Wedden dat die fluitegel op 1 april “gevonden” wordt?!

nou een lerares van Bryan en Danique hun school neemt afscheid op 1 april…



Ze moeten eten en drinken meenemen voor tussen de middag en zijn dan om half 3 vrij…

Ouders zijn vanaf half 3 welkom om afscheid te komen nemen…



Ik weet niet ik krijg dan meteen de gedachte dat het niet waar is…



Zal wel niet maar komt gewoon door de datum :mrgreen:

wij gaan een van onze artsen (de aardigste :oops: ) er tussen nemen; iedereen gaat doen alsof het vies ruikt op zijn kamer, ook patienten gaan we erbij betrekken. Iedereen gaat het ruiken behalve hij.

Dan gaan we uiteindelijk maar even een geurtest bij hem doen (hebben we net nieuw met als topper de geur: rotte vis :sick: ) en even checken welke datum het ook weer is… :mrgreen:







(onlangs een patiente die de vis rook als ham of kaas :think: hoezo niet goed ruiken? :lol: )

off topic, wat doe jij dan voor werk annemarie







mijn man gaat bij hem op kantoor alle muizen van de pc s vervangen door die witte snoep muizen

werk bij KNO artsen :mrgreen:

hier nog niks kunnen ontdekken op school of bij winkels oid.



Ben wel benieuwd hoevaak wij onze veters los blijken te hebben zitten die dag volgens onze oudste 2 :lol:

ik teken het contract van mijn nieuwe huis op 1 april, zal ook wel een stomme misplaatste 1 april grap zijn… :shifty:

1 april kan trouwens ook helemaal geweldig, fantastische verrassingen voor je in petto hebben…



3 jaar terug kregen wij toen (bij 2e controle echo na ma) te horen dat er al bijna 8 weken een verrassingsei aan het groeien was en die is inmiddels uitgegroeid tot een inmiddels 2 jaar en 4 maanden oude dreumes :inlove:



Toen de gyn vroeg of ik in was voor verrassingen was ik nog wat aarzelend… want het was wel 1 april natuurlijk.

Hier trouwt de juf van de jongste op 1 april, toen ze het vertelde en de kinderen de uitnodiging gaf op valentijnsdag hebben we als ouders ook wel even gevraagd of het geen grapje was maar nee het is echt waar en er zitten dus nu 31 stuiterende kinderen en een zenuwachtige juf in de klas die niet kunnen wachten tot het 1 april is :inlove: Zo leuk want ze worden ook helemaal betrokken bij de mis in de kerk en krijgen een eigen kinderreceptie, tja je bent juf of je bent het niet :inlove: :inlove:

Ik ga op 1 april te horen krijgen wat de definitieve maatregelen gaan zijn om 1 miljard euro te gaan bezuinigen. We hopen hier ook allemaal dat het een grapje gaat zijn, maar dat zal vast niet :?

Kes heeft 1 april een feestje van een vriendje uit de klas. En het is geen grapje, dat heeft mama toch nog wel even duidelijk op de uitnodiging gezet.

hier op school doen ze een een april grap. Ik kan dat niet echt waarderen. De ene helft van de kinderen heeft wel het gevraagde meegekregen van de ouders… de andere helft niet.



Vind dat scholen niet mee moeten doen met zulke acties! :wall: De grap van de Hema vind ik dan wel weer geslaagd, als dat daadwerkelijk een 1 april grap is.

@konijn wrote:





Vind dat scholen niet mee moeten doen met zulke acties! :wall:


waarom niet? :think: humor is belangrijk goed, ook dat moet je leren, en niet iedereen krijgt dat van z’n ouders mee :wink:

bij n in de klas hebben ze het vandaag blijkbaar ook over 1 april gehad, want hij kwam opeens thuis met 1 april kikker in je bil die er niet meer uit wil. En tijdens het eten heeft ie tig grappen bedacht om vrijdag op school uit te halen, en de voorpret daarbij (hij heeft ongeveer constant de slappe lach gehad) is al goud waard.

ik vind 1-april-grappen ook altijd super… en waarom mag een school daar niet aan mee doen??? lijkt me grappig als de leerlingen iets verzinnen voor de juffen en meesters of andersom… daar is 1 april toch voor???

Haha fiep, misschien moeten we Kaylee en Nano maar even samen zetten.



Kaylee heeft vorig jaar nog zeker tot half mei “1 april… kikker in je bil!” lopen roepen en allerlei variaties op dat thema.

:lol:



Benieuwd hoe t dit jaar gaat :lol:

Wij hebben ook een bruiloft vrijdag 1 april :lol:

@Vicky wrote:

Haha fiep, misschien moeten we Kaylee en Nano maar even samen zetten.



Kaylee heeft vorig jaar nog zeker tot half mei “1 april… kikker in je bil!” lopen roepen en allerlei variaties op dat thema.

:lol:



Benieuwd hoe t dit jaar gaat :lol:




‘mama hoeveel nachtjes is het nog voor we met school naar artis gaan?’

‘nog 2 nachtjes’

‘yes! dan is het nog maar 3 nachtjes tot 1 april. Kikker in je bil. Die er niet meer uit willllllllllllll’



:inlove:

Aanstaande vrijdag wordt er op mijn werk een "doe eens raar met je haar"dag georganiseerd …



En hier in de stad hangen al een tijdje posters om reclame te maken voor de “niet-meer-zo-piep-show”, een theatershow over wat te doen na je pensioen en die draait op 1 april. Ook dubieus :think:



:lol:

Ik heb hier nog niets gezien over 1 april grappen enzo. Doe er zelf nooit wat mee trouwens, ben er niet zo van… :slight_smile:

Ik vergeet meestal dat het 1 april is en dat er dan allerlei grappen gemaakt worden. :lol: Het enige wat ik tegen ben gekomen of eigenlijk op gewezen door mijn vader (ik had al zo’n vermoeden dat het een grap was) want in de KCK stond dat er per 1 april van dit jaar een speciaal certificaat nodig zou zijn wanneer je een mover onder je caravan hebt.

Al ben ik zelf niet zo van het mensen bij de neus nemen maar kan een goeie grap echt wel waarderen. Het enige wat wel jammer is is dat 1 april geloof ik voor veel mensen, waaronder de juffen van de PSZ geen grappige dag is. Ivm allerlei bezuinigingen en wegfaseren en meer bagger. :frowning: