1 april grappen

op 1 april is het voor mij alweer 6 jaar geleden dat ik vruchtwater begon te verliezen midden in de seats and sofa’s :inlove:



waarop ik mijn moeder natuurlijk ook zei dat ik dacht vruchtwater te verliezen. Die me natuurlijk niet geloofde :lol: :lol:

leuk al die fijne en minder fijne herinneringen op zo’n datum als 1 april…

wij hebben personeelsuitje van manlief zn werk… (voor het eerst)

het zal toch geen 1 april grap zijn ???



en mn zwager komt weer terug uit Amerika…

ik zei al tegen z’n vriend dat ik voor hem hoopte dat het geen 1 april grap blijkt te zijn :stuck_out_tongue:



Wel fijn dat ie eindelijk weer in NL is!!

mijn zoon kreeg een brief mee dat de schoolfotograaf vrijdag komt

en dat ze met de hele school een foto willen maken en dan alle klassen met een andere kleur trui of blouse aan zodat ze een regenboog effect krijgen.

de klas van mn zoon moet iets rozes aan.



ik geloof er helemaal niets van.

maar ach mn zoon heeft wel een roze blouse, doe hem die gewoon aan.

wij krijgen 1 april onze auto en dan gaan we dochterlief laten betalen voor haar snoepjes en eten omdat ons geld op is door de auto!! :oops:

dochter is namelijk altijd zo bezig om te kijken wat ze voor haar zakgeld kan kopen aan snoepjes in de kantine…



en dochter wil een verbandje om haar om juf te foppen!!



verder nog niks in de omgeving gehoord over “rare” dingen

@knollie1 wrote:

mijn zoon kreeg een brief mee dat de schoolfotograaf vrijdag komt

en dat ze met de hele school een foto willen maken en dan alle klassen met een andere kleur trui of blouse aan zodat ze een regenboog effect krijgen.

de klas van mn zoon moet iets rozes aan.



ik geloof er helemaal niets van.

maar ach mn zoon heeft wel een roze blouse, doe hem die gewoon aan.




dat bedoel ik dus… iemand die daar lak aan heeft en zijn of haar kind een zwarte bloes oid aandoet, kind wordt er opaan gekeken terwijl de grap compleet misplaatst is… Ik kan van zulke dingen de humor niet inzien. Ach ja… mis denk ik gebrek aan humor :wall:



maar die kindergrappen zoals een verbandje oid… juf je veter is los… die vind ik geweldig… :lol:

Onze dochter is vrijdag vrij…dus op school kan ze niets uitspoken.



Mijn broer lukt het ieder jaar om mij te foppen, maar nu is hij op vakantie in Italie :dance: …dus ben ik hopenlijk even verlost



Anne wilt wel de eigenaresse van haar verzorgpony beetnemen, ben benieuwd wat ze gaat zeggen.



(waarschijnlijk ook dat dr veter los zit…haha)

@knollie1 wrote:

mijn zoon kreeg een brief mee dat de schoolfotograaf vrijdag komt

en dat ze met de hele school een foto willen maken en dan alle klassen met een andere kleur trui of blouse aan zodat ze een regenboog effect krijgen.

de klas van mn zoon moet iets rozes aan.



ik geloof er helemaal niets van.

maar ach mn zoon heeft wel een roze blouse, doe hem die gewoon aan.




dit soort grappen vind ik minder, ik zou dan eigenlijk iets moeten kopen voor zoonlief want om hem nou als enigste niet in het roze naar school te laten gaan is ook zoiets, maar aan de andere kant mijn kind krijgt geen roze aan omdat ik dat niet mooi vind voor jongens…dusi k zou het er ook niet voor kopen…



Kies dan een neutrale kleur denk ik dan

Ik zat me af te vragen of die groene ster, die moslims in Frankrijk vanaf volgende maand moeten gaan dragen, een 1 april grap is. :think:

@Elka wrote:

Ik zat me af te vragen of die groene ster, die moslims in Frankrijk vanaf volgende maand moeten gaan dragen, een 1 april grap is. :think:




Pardon?

Smakeloos, grap of niet. :hand:

Wij krijgen 1 april onze nieuwe auto.



Nu moet er nog een trekhaak op gemonteerd worden.



Grapt mijn man: zul je zien dat ze het ding op de voorkant gezet hebben en het een duwhaak noemen :mrgreen:

Ik zou maar oppassen met die schoolfoto’s. :mrgreen:



@ollie wrote:

@Elka wrote:
Ik zat me af te vragen of die groene ster, die moslims in Frankrijk vanaf volgende maand moeten gaan dragen, een 1 april grap is. :think:




Pardon?

Smakeloos, grap of niet. :hand:




Dat vind ik ook! Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus is en als het een grap is, dan is het echt heel smakeloos.





Ik lees er nu niets meer over in de media, dus zou het dan toch een grap zijn waar alle media in is gelopen?

@Elka wrote:

@ollie wrote:
@Elka wrote:
Ik zat me af te vragen of die groene ster, die moslims in Frankrijk vanaf volgende maand moeten gaan dragen, een 1 april grap is. :think:




Pardon?

Smakeloos, grap of niet. :hand:




Dat vind ik ook! Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus is en als het een grap is, dan is het echt heel smakeloos.





Ik lees er nu niets meer over in de media, dus zou het dan toch een grap zijn waar alle media in is gelopen?
het is nog steeds in de media hoor: http://nos.nl/artikel/229686-plan-groene-ster-voor-franse-moslims.html

Mijn zoon heeft een paar weken terug een tijdschrift gekocht en daar zat een (in de) zeikboekje bij met allerlei 1 april grappen.



Deze gaat hij bij papa uithalen:



Stiekem een briefje onder zijn ruitenwisser leggen met daarop: Sorry dat ik uw auto heb bekrast, ik viel er per ongeluk tegenaan met mijn fiets, maar ik wil mijn zakgeld niet kwijt, dus daarom ben ik maar naar huis gegaan.

En dan vanuit de woonkamer kijken hoe papa als een gek op zoek gaat naar de beschadiging.



(Leuke aan deze grap is, dat we onze auto gaan verkopen, omdat we een auto van de zaak krijgen) :wink:

@Broekie wrote:

Mijn zoon heeft een paar weken terug een tijdschrift gekocht en daar zat een (in de) zeikboekje bij met allerlei 1 april grappen.



Deze gaat hij bij papa uithalen:



Stiekem een briefje onder zijn ruitenwisser leggen met daarop: Sorry dat ik uw auto heb bekrast, ik viel er per ongeluk tegenaan met mijn fiets, maar ik wil mijn zakgeld niet kwijt, dus daarom ben ik maar naar huis gegaan.

En dan vanuit de woonkamer kijken hoe papa als een gek op zoek gaat naar de beschadiging.



(Leuke aan deze grap is, dat we onze auto gaan verkopen, omdat we een auto van de zaak krijgen) :wink:




die is gaaf die ga ik bij mijn ouders doen die hebben net een maand een nieuwe audi a1 die gaan balen whahahahahah

Hahaha tja, onze bedrijfsauto is allrisk verzekerd, dus daar kan mijn man zich dan echt niet druk om maken, maar omdat we deze nog moeten verkopen en dus de vraagprijs omlaag gaat :wink:

@Broekie wrote:

Mijn zoon heeft een paar weken terug een tijdschrift gekocht en daar zat een (in de) zeikboekje bij met allerlei 1 april grappen.



Deze gaat hij bij papa uithalen:



Stiekem een briefje onder zijn ruitenwisser leggen met daarop: Sorry dat ik uw auto heb bekrast, ik viel er per ongeluk tegenaan met mijn fiets, maar ik wil mijn zakgeld niet kwijt, dus daarom ben ik maar naar huis gegaan.

En dan vanuit de woonkamer kijken hoe papa als een gek op zoek gaat naar de beschadiging.



(Leuke aan deze grap is, dat we onze auto gaan verkopen, omdat we een auto van de zaak krijgen) :wink:




oh die vind ik ook geweldig :lol: :lol:

Die is leuk!!!



Pappa hier heeft net zijn auto weer helemaal laten opknappen! :mrgreen:

Mn vriend vind dat dus ook vreselijk he als ie zoiets zou zien hahaha, die gaat meteen zn hele auto afspeuren naar ene kras en sjaggo zijn hahaha. Helaas zie ik m vrijdagnacht pas weer, dus geen grappen hier!

Mischa moet morgen een wc rol mee naar school nemen vanwege de bezuinigingen. :wink:

Wij gaan nu dus een grapjespakje maken voor de juf. Ik ben een wc-rol aan het borduren nu (onder de machine hoor, niet met de hand, haha) met de tekst: 1 april kikker in je bil. Mischa vindt het helemaal geweldig haha. Juf krijgt dus van ons morgen een mooie wc-rol cadeau.