Owwwwww heb weer eens wat gevonden hoor :mrgreen:
verveelde me van de week een beetje en ben op zylom terecht gekomen…
Echt geen leuke spellen… :liar:
maar helaas maar 60 minuten speelbaar…
En dat is frusterend!
kan iemand mij een handje helpen? voorbeeld een truuckje om volledig toegang te krijgen tot het spel?? :shifty:
uiteraard via de pb
Ik heb daar ook gespeeld in het verleden en moest mij gewoon registreren om volledig te kunnen spelen…
Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is :think:
Ik heb nu weer een verslavende andere site gevonden…
Illegaal downloaden met codes en al! 8)
@Tweet wrote:
Illegaal downloaden met codes en al! 8)
hihi lukt mij niet :oops:
ik heb daar een programma voor :silenced:
Het spel dat je download is het officieele spel alleen na 60 minuten word je er uitgegooid en moet je betalen als het officieel willen hebben (voor veel geld vindt ik zelf)
Dit programma kraak het spel zodat je het oneindig kan spelen :mrgreen:
En werkt op alle spellen.
Bij google even verwijderd beheer en je hebt hem zo gevonden
Oooo Zylom, heerlijk. Kan ik me uren vermaken :oops: Net als op playfirst.com en gamenext.com (geloof dat het bij beide .com was, maar als ie het niet doet even .nl proberen )
Thanks voor de tip Dragon!! Ik heb trouwens een site waar je full-games van playfirst en gamenext kan downloaden. Roep maar als iemand 'm nodig heeft.
@dragon wrote:
ik heb daar een programma voor :silenced:
Het spel dat je download is het officieele spel alleen na 60 minuten word je er uitgegooid en moet je betalen als het officieel willen hebben (voor veel geld vindt ik zelf)
Dit programma kraak het spel zodat je het oneindig kan spelen :mrgreen:
En werkt op alle spellen.
Bij google even verwijderd beheer en je hebt hem zo gevonden![]()
ow sorry las weer eens niet goed…
Maar ik kom hier niet verder mee :oops:
@nachtvliinder wrote:
Owwwwww heb weer eens wat gevonden hoor :mrgreen:
verveelde me van de week een beetje en ben op zylom terecht gekomen…
Echt geen leuke spellen… :liar:
maar helaas maar 60 minuten speelbaar…
En dat is frusterend!
kan iemand mij een handje helpen? voorbeeld een truuckjeom volledig toegang te krijgen tot het spel?? :shifty:
uiteraard via de pb
love it!!! ik dowload de spelletjes van zylom misschien als je intresse heb kan ik het op de een of andere manier het naar je sturen??
je heb pb dynasty
@Dynasty wrote:
@nachtvliinder wrote:
love it!!! ik dowload de spelletjes van zylom misschien als je intresse heb kan ik het op de een of andere manier het naar je sturen??
Ik weet niet of je mij er ook aan zou willen helpen???

ik zou ook wel willen
ik ook :oops:
mag ik ook???
Nee, ik ben niet verslaafd :oops: :liar: :liar:
renate_sch,romata en knollie1
jullie hebben pb
als er meer mensen willen pb dan eff anders moet ik het de hele tijd hier gaan checken pb gaat sneller :mrgreen:
Zooo verslavend Zylom :oops: Ik baal echt als die 60 minuten voorbij zijn. Ik vind vooral de woordspelletjes en de zoek en vind spelletjes erg leuk.
Ik heb vorig jaar zo’n freepass genomen, maar helaas is mijn laptop allergisch geworden voor zylom. iedere keer als ik midden in een spel zit, schakelt mijn computer uit. Het lijkt wel of die oververhit raakt.
Ik ben nu verslaafd aan mollehill empire. Een gratis spel. Kijk maar eens bij het online spelletjes topic. Er zijn er veel meer verslaafd van KOK :lol:
hey meiden!
Ik krijg veel verzoekjes van jullie mbt tot de link van de zylom Patch.
Ik heb er geen link van want ik hem hem vorig jaar ergens gedownload
Het bestandje kan ik jullie uiteraard wel toesturen, maar dat gaat niet via een PB maar daarvoor heb ik jullie email adres nodig.
Ik heb hier nooit een link geplaatst en snap al helemaal niet waarom het verwijderd is?? :think: maar goed zal wel een goede reden voor zijn.
Wat ik in mijn spoiler uitlegde is dat de patch/crak eenvoudig zelf te vinden is
Even naar google en dan de combinatie Z*lom (missende letter in het sterretje vullen en dan daar achter patcher of crack 2009.
Dan hebben jullie hem zo gevonden
Let wel op dat je een vrij resente versie hebt, zylom beveiligd namelijk zijn spellen steeds beter en oude patchers werken daar dan niet op.
Thnx!!
kan je dan die spellen oneindig achter elkaar spelen, 3 uur aaneen ofzo? Want heb nu een “dingetje” dat als de 60 minuten om zijn, ik dat "dingetje"aanklik en weer 60 minuten kan spelen…aan de ene kant handig dat het maar 60 minuten is elke keer, anders blijf je spelen en benje zo 4 uur verder. nu stopt het spel elke keer, ben je back to earth en kan je bepalen of je nog een ronde doet hehe
ik vind die zylom spellen zo leuk…
die andere 2 sites die hier genoemd werden ken ik ook niet…je had er een link van met codes ofzo? mag ik die hebben?
ik download ze ook altijd, veel te duur om via hunzelf te kopen.
nadeel is dat ze engels zijn, maar goed heb dan al 60 minuten in nl gespeeld, dus weet wat de bedoeling is