zwtest vraagje weer mis :(.........

ik weet het staat in de bijsluiter maar…

als je een test hebt gedaan en deze zegt eerst negatief maar 24 uur later zegt ie positief, en je bent 2 weken overtijd, kan het dan zijn dat je te vroeg hebt getest? of als je te vroeg test dat de test langer nodig heeft om positief te testen???

Bij mij kleurde de test ook pas later positief.

Maar ik zou een nieuwe test doen.

Bij mij gaf de CB digitaal duidelijkheid…

soms staat er ook in de bijsluiter dat als de test gedaan is je na zoveel uur niet meer mag letten op de uitslag omdat hij dan mischien niet klopt

@kimmiejj wrote:

soms staat er ook in de bijsluiter dat als de test gedaan is je na zoveel uur niet meer mag letten op de uitslag omdat hij dan mischien niet klopt




nee weet ik daarom mijn vraag ook wat jullie ervaring daar bij is ik heb het nog nooit gehad,.

als die negatief was bleef die negatief maar nu staat er duidelijk positief vandaar dak het zo raar vind… :lol:



ach ja ben zelf ook raar dat scheelt :lol: :lol: :lol: :lol:

@Romi82 wrote:

Bij mij kleurde de test ook pas later positief.

Maar ik zou een nieuwe test doen.

Bij mij gaf de CB digitaal duidelijkheid…




heb mijn vriend gebeld en die vond dat ik nog even tot maandag af moest wachten :roll: duurt mij weer eens te lang :slight_smile:

dus denk dak vrijdag dan maar cb digitaal test haal…

@kimmiejj wrote:

soms staat er ook in de bijsluiter dat als de test gedaan is je na zoveel uur niet meer mag letten op de uitslag omdat hij dan mischien niet klopt


Volgens de bijsluiter moet je een test ook zeker niet meer vertrouwen na de aangegeven tijd.

Gewoon een nieuwe test doen daarom.

Bij mij was die dus ook positief, streepje komt er natuurlijk niet zomaar denk ik dan.

een zwangerschapstest kan na een bepaalde tijd positief uitslaan door een reactie van urine, licht en warmte op de teststrip.

ik heb ook een keer gehad dat een test veel later ineens positief uitsloeg maar was toen echt niet zwanger

dus zou voor de zekerheid toch een extra test doen

Oke mijn gevoel was dus wel goed want ik donderdag avond een positieve test in de handen…en dat binnen een minuut…

Hey Marianne wat goed. Gefeliciteerd meid!

Ik duim voor je dat het nu wel goed gaat.

dank je :inlove: :inlove:

Ik duim ook heel erg mee :-*

Hé Marianne,



Wat leuk! Ik feliciteer je alvast voorzichtig, hoop dat alles nu wel goed gaat :-*



mede nov mama :mrgreen:



Gr. Claudia

Gefeliciteerd!

dank jullie…

pfff kan niet wachten tot maandag dan weet ik eindelijk wanneer ik naar het zh moet voor 1e echo…

krijg nu (ligt er aan hoever ik nu zwanger ben) met 4 , 8 en 12 weken een echo.

ik weet dus dankzij een onregelmatige ongi niet wanneer ik bevrucht ben,

dus dat is nog even afwachten. plus met lyann ben ik de 1e 3 maanden gewoon ongesteld geweest dus tja dat kan ok nog komen :roll: :lol:

Hoop dat het goed gaat meid! het is je zo gegunt, we missen je wel hoor bij de maart 2009 mamas! maar zie je, als alles goed gaat heb jij ook over 9 maanden een beeb in armen!

Hey meid! Supergefeliciteerd hoor!!

Dankjewel :smiley:



donderdag naar de gyn…

dus ben benieuwd

en helaas is het weer mis…

gister currentage gehad…



en over 2/3 weken gaan we de mmm in :? :cry:

Heel veel sterkte. Ik hoop dat ze gauw wat voor jullie kunnen doen!! :hug: