Zweten.

Ok, Riley zweet heel erg op zijn hoofdje.

Zij haartjes zijn gewoon erg nat.



Maar paar dagen terug, was hij in de nacht wakker, en voelde hij koud/koel aan, bij mij onder de deken. (Na 5 uur bezig geweest te zijn ben ik in zijn kamer gaan liggen), werd hij wel weer wat warmer, maar zweette ook.



Weet iemand hoe ik hem wel warm kan houden maar niet meteen laten zweten?

Want het is niet alleen nat, het stinkt ook.

Jana heeft hier ook enorm veel last van.



Normaal als het iets warmer is ligt ze met alleen een luier en onderbroekje in bed en dan vaak nog zweet ze, nu op t moment heeft ze een kort broekje aan met een t shirt zonder mouwen en nog had ze het warm net, snachts zweet ze ook nog maar dan voelt ze toch koud aan.



Het zweten heeft ze waarschijnlijk van mij geerfd, ik zweet ook bij het geringste, en heb t althans niet altijd warm, kan t ook weer vreselijk koud hebben.



Jana ligt nu wel onder een fleece dekentje omdat ik t lakentje te koud vond.



Ben benieuwd wat voor tips er komen :wink:

Ooh wat goed dit topic, Mica d’r haren zijn ook altijd kletsnat als ze slaapt. Ze ontwikkelt gigantische warmte als ze slaapt. In alleen een luier, of met T-shirtje (voor het openemen van vocht) het maakt niet uit.



Ik blijf ook meelezen voor tips!

Ik denk dat je blij mag zijn dat je kleintje zweet! Zelf hebben kinderen er vaak geen last van als ze 'snachts zweten en je kunt ze zo 's morgens weer wassen. Ook het beddegoed.

Als ze niet zweten krijgen ze vaak warmteuitslag en daar hebben ze wel veel last van.Dit jeukt erg. En het is ook zo niet over.

Fenna zweet ook heel erg. En niet alleen in bed, maar ook als ze druk aan t kruipen is bijv. En ik vind het ook stinken. Natuurlijk was ik haar wel, maar niet 10x op een dag…

Misschien is het gewoon normaal? :slight_smile: Die van mij zweet ook in bed (natte haren), zonder dat hij er last van heeft of het echt te heet is volgens mij. Ook heeft ie tegenwoordig soms echt stinkzweetvoeten als ie druk gespeeld heeft. Ik dacht dat heeft ie van zijn vader :wink:

Met andere woorden we hebben gewoon allemaal zwetende kindertjes :mrgreen:

Wij hebben hier een aerosleep opleg matras en onze knul zweet daardoor niet.

Als hij namelijk bij een van zijn opa’s en oma’s sliep dan kwam hij ook altijd kletsnat uit het bedje.

Sindsdien hebben we ook voor opa en oma zon oplegger gekocht en heeft hij er geen last meer van…



Of het DE tip is weet ik niet hoor :smiley: maar hier werkt dat in elk geval :slight_smile:

Oh die zweetvoetjes, dat herken ik ook!

En wat nog het ergste is, als ik haar haar wil wassen in bad. Een grote gilpartij want ze heeft er een pesthekel aan.



Die kleine lijfjes hebben ook wat te verduren he.



Als ik zo thuiskom is het weer een slagveld van speelgoed, en ligt het vol met tekeningen van vetkrijt.



Ik ga eens zo een oplegger proberen denk ik, al moet ik zeggen dat ze vannacht dus weer niet gezweet heeft :think:

Wij hebben die oplegger ook, dat werkt dus niet volledig hier. Maar t gaat het zeker tegen.

Hahaha hier ook zo zweetkindje.

Ook als we in de auto zitten en dan slaapt ze en alles is dan ook kletsnat.

In de nacht is ze ook dan wat koeler als ze niks aan heb (ja een luier) en als ze een shortyama aan heeft dan zweet ze ook.

Ook heeft ze soms van die uitslag, als zweet ze als een gek.

Het licht denk ik echt aan het weer of zo

Mijn dochter is ook zo’n zweter. Ik ben inmiddels van 's avonds in bad naar 's morgens in bad gegaan. 's Avonds doe ik alleen nog een was handje.

Ik heb ook een earosleper, maar dat maakt bij haar echt geen verschil.

Ik heb ook niet het idee dat ze er zelf last van heeft. Ik vind het alleen erg stinken.

Als ik haar 's middags uit bed haal en de heeft zo liggen zweten, dan doe ik nog wel eens wat van die haarlotion in haar haar. Dan ruikt ze weer lekker naar baby.

tygo zweet door zijn allergie ook behoorlijk

goed katoenen pyjama houd warm maar neemt ook vocht op

gebruik zoveel mogelijk katoen en geen sintetische spullen waar ie extra van gaat zweten

of badstof dat neemt ook goed op