zweten. Is dit normaal??

mijn dochter heeft altijd al last van zweetvoetjes gehad. Oke dat kan. Maar de laatste weken valt me op dat ze onder haar armen zweet. Je ziet in haar truitje gewoon zweetplekjes en het ruikt ook echt naar zweet. Wij zouden daarvoor deo gebruiken…

Dit is toch niet normaal bij een kindje van bijna 4??

Hoe zou dit kunnen komen?

Helemaal niemand???

Sorry ik ken het niet… alleen zweetvoeten bij de jongste… oudste heeft er geen last van… maar zweetplekjes onder de oksel nee… :hug:

http://www.ouders.nl/kindarts/ka1194.htm

Heb je hier iets aan? :think:

@faizaa wrote:

http://www.ouders.nl/kindarts/ka1194.htm

Heb je hier iets aan? :think:

He dank je wel!

Ik had het net al afgestruind maar niets in deze richting gevonden!

Dank je wel.

Voor zover het nu lijkt hoef ik me geen zorgen te maken.

We douchen haar om de dag (en wassen haar elke dag) en verder heeft ze geen kenmerken van puberteit oid…

:-*

:thumbup:

Succes… :-*

Wat toevallig zeg!

Ml ruikt dus ook al onder haar okseltjes naar zweet! Ik wist een paar weken terug niet wat ik rook…dacht dat iemand met een vies bezweet shirt miss tegen haar aan had gestaan ofzo… :shifty:

Maar daarna rook ik het weer.

Mijn dochter is een halfbloedje en in de familie van mijn man (Curacao) schijnt dit dus al heel normaal te zijn. Overigens ruikt ze onder 1 oksel alleen naar zweet, dus heeft ze een hollandse- en antilliaanse oksel :mrgreen:

Wel grappig om jouw verhaal te lezen, want niemand in mijn omgeving herkent dit verschijnsel!

@jewel wrote:

Wat toevallig zeg!

Ml ruikt dus ook al onder haar okseltjes naar zweet! Ik wist een paar weken terug niet wat ik rook…dacht dat iemand met een vies bezweet shirt miss tegen haar aan had gestaan ofzo… :shifty:

Maar daarna rook ik het weer.

Mijn dochter is een halfbloedje en in de familie van mijn man (Curacao) schijnt dit dus al heel normaal te zijn. Overigens ruikt ze onder 1 oksel alleen naar zweet, dus heeft ze een hollandse- en antilliaanse oksel :mrgreen:

Wel grappig om jouw verhaal te lezen, want niemand in mijn omgeving herkent dit verschijnsel!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: