zwemzitje??

hallo meiden,



Ik heb een zwemzitje gekocht van Nijntje. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik daar mijn zoontje in moet zetten? :oops: Ik dacht namelijk dat het zo’n hangding was (als jullie begrijpen wat ik bedoel), maar het is dus echt een zitje en op de voorkant staat alleen een foto van het zitje zonder kind erin. Waar moeten zijn beentjes doorheen??? Heeft iemand toevallig een foto met daarop een kindje erin?



Groetjes Heidi

Door de onderste gaten kunnen zijn beentjes, ik heb ook een dergelijk model gehad, helaas geen foto van.



Soleil 8)

met het ruggetje tegen dat opstaande randje geloof ik,En dan zijn beentjes door de zijgaten :roll:

@Soleil wrote:

Door de onderste gaten kunnen zijn beentjes, ik heb ook een dergelijk model gehad, helaas geen foto van.



Soleil 8)




En idd ruggetje tegen steuntje, maar de beentjes moeten écht door de onderste gaten, die hier op de foto niet te zien zijn, maar die er naar ik aanneem wel zitten :think: .



Soleil 8)

Meiden, bedankt voor de reacties.

Dus hij zit dus eigenlijk op de binnenste ring als ik het goed begrijp? Of zit dat dan rond zijn middel? :oops:

Het lijfje gaat door beide ringen heen. De binnenste ring zit als een zwembandje om zijn middel, de buitenste als een bandje om het bandje…



De benen gaan gewoon door de gaten aan de onderkant. (de banden vormen een kruis) Elke been aan een andere kant van het kruis, zodat hij met zijn rug tegen de leuning zit.



(volgens mij krijg je je kindje ook met geen mogelijkheid anders erin, als je de leuning gewoon als leuning gebruikt)



Succes!

Johanna, bedankt voor je reactie. Nu is het me helemaal duidelijk, zeker met de foto erbij!! :thumbup: Hoe oud was je zoontje toen hij er voor het eerst erin ging? Mijn zoontje is bijna 6 maanden en het wordt de 1e keer dat we gaan zwemmen. Dus ik ben benieuwd!



Groetjes Heidi

Op de foto was hij 3 maanden. Was de eerste keer dat hij erin ging. Hij heeft ervan genoten!



Veel plezier ermee in ieder geval!