Ik ben op zoek naar een geschikt zwemzitje en zwembandjes voor onze kleine man van 6 maand. Wat raden jullie aan bij zo’n kleintje? En waar kan ik het kopen?
speelgoedwinkels/babyzaken.
Ik heb er nog 1 liggen in de verpakking.
Ik had er 2 gekocht en 1 maar gebruikt op vakantie.
Is een babyfloat ( geel ).
Mijn dochter zat erin toen ze 5 maanden was en nu nog steeds.
En is tot 11 a 15 kilo.
Als je wil mag je hem van me over nemen.
@Zeemeermin wrote:
Romata, is dit 'm?
Wat wil je ervoor hebben? De verzendkosten zullen wel zo’n 5 a 6 euro zijn dus ik vraag me af of ik niet goedkoper uit ben als ik het zitje in de winkel haal. Ik hoor het wel van je…
Yup
Ik kan morgen even kijken of hij door de brievenbus past, volgens mij moet dat wel lukken.
En voor 6 euro mag je hem hebben heb er zelf 15 euro voor betaald, moet alleen dus morgen nog even kijken of hij past.
Laat maar weten of je de prijs oke vind.
Die babyfloats zijn vrij goedkoop te krijgen in speelgoedwinkels.
Ik heb er toen eentje aangeschaft voor 6,95.
Dan moet je het zeker niet doen als ze zo goedkoop in de winkel liggen.
Ik heb een tijd terug wel 100 winkels afgebelt voor zo’n babyfloat.
Speelgoedwinkels babyzaken Intert*Ys heeft er toen 1 voor me besteld.
Maar ik zou dan als ik jou was eerst even in een paar winkels kijken,mocht je er geen vinden weet je dat ik er 1 heb :thumbup:
kruidvat heeft ze ook regelmatig liggen zag van der week hier nog in schap
Ik heb zo’n band bij de Action gekocht voor ongeveer €3,-.
We hebben hem al tijdens meerdere vakanties gebruikt en er mankeert nog niks aan!
6,00 bij Intert*ys
Hema heeft ze ook :thumbup:
@romata wrote:
@Zeemeermin wrote:Romata, is dit 'm?
Wat wil je ervoor hebben? De verzendkosten zullen wel zo’n 5 a 6 euro zijn dus ik vraag me af of ik niet goedkoper uit ben als ik het zitje in de winkel haal. Ik hoor het wel van je…
Yup
Ik kan morgen even kijken of hij door de brievenbus past, volgens mij moet dat wel lukken.
En voor 6 euro mag je hem hebben heb er zelf 15 euro voor betaald, moet alleen dus morgen nog even kijken of hij past.
Laat maar weten of je de prijs oke vind.
zo zerg ben jij even genaait voor die prijs :mrgreen:
Let er wel op dat die goedkopere vaak een ring minder hebben. Waardoor je als je kindje wat groter is en voor zich wil grijpen naar het water, heel makkelijk omkukeld en de band met zich mee trekt. Ik vond degene die wij hebben (een baby care volgens mij) wel erg groot, maar er zit een open tussenstuk zodat ze wel met het water kan spelen, maar er wel nog 2 ringen omheen zit. Dus voorlopig nog wel goed zit.
Mijn neefje had een andere en daar moesten we dus echt de hele tijd aan hem zitten trekken en duwen zodat i er niet uitviel omdat i met zn handjes toch in het water wilde zitten. Niet dat we onze dochter lekker alleen in dat ding laten zitten, maar ze zit er een heeeeeel stuk beter in, zit je zelf ook wat relaxter in het water.
Romata, is dit 'm?
Bedoel je 6 euro incl. verzending of komen de verzendkosten er nog bij?
Bedankt allebei. Dan kijk ik eerst zelf in de winkel en anders PB ik je wel Romata !
Bedankt alvast voor de antwoorden, ik ga dit weekend nog op zoek!
Dank je wel voor de tip Loesje!!