Hallo,
Mijn dochtertje is nu 1,5 jaar en ik zoek zwemvleugeltjes voor haar, maar kan ze nergens vinden. veel winkels hebben ze wel voor wat oudere kinderen, maar niet voor kinderen van 1,5 jaar.
Weet iemand van jullie waar ik deze kan kopen. In welke winkels of via welke website?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes
Yvonne
hema, blokker, action…daarvan weet ik het zeker en verder volgens mij op het moment overal wel eigenlijk.
Hoe bedoel je dat ze er niet zijn voor kinderen van 1,5?
Er is volgens mij gewoon één maat en je blaast ze zo hard op als nodig .
Op t moment gooien ze je er dood mee :mrgreen: Zijn vaak maar 1 maat en officieel zouden ze vanaf pas 2 jaar ofzo mogen, maar ik heb ze ook gekocht. Ze stonden laatst in t krantje van ah, etos, geloof zelfs albert heijn(met gouden boekjes opdruk) en heb ze in nog 1 of 2 krantjes deze week gezien. En de hema en bart smit hebben ze standaard.
er zijn idd twee maten een vanaf 1 jaar een vanaf 2
zijn van die oranjes van intex meen ik
ik heb ze ook gehaald voor jayden bij de marskramer
als je die standaard dingen hebt zijn zijn armpjes te kort en zit het over de elleboogjes
due vanaf een jaar is het stukje onder de oksel een stukje smaller
Hej,
Ik ben bij veel winkels geweest en daar hebben ze wel zwemvleugels, maar voor de wat grotere kinderen.
Als je dan schter op kijkt heb je drie of vier maten. Het ging op leeftijd. En die daar hingen was steeds die vanaf 36 maanden.
Maar ik zal nog eens kijken…
Groetjes
Yvonne