zwempakje met drijvers erin

Ik wil voor Lianne voor aankomende vakantie een zwempakje kopen met drijvers erin… naam ff kwijt :mrgreen:

Dan is ze 22 maand, wie heeft ook wel eens zo’n zwempakje gebruikt en hoe beviel het??

Dus brand maar los!!

Wij hebben vanuit zwemles zo’n pakje. Maar als we in dat bad gaan vrijzwemmen mag het pakje niet gebruikt worden. Dan moeten de armbandjes weer om. Het schijnt toch niet zo veilig te zijn als we denken. Dat hoor ik ook van een bevriende zwemjuf. Ze heeft al een aantal keren een kind van de bodem geplukt die zo’n pakje droeg.

Swimsafe heet het bij ons.

mmmmm, dan ga ik me er toch even iets beter in verdiepen!

Bedankt voor je antwoord

Ook hier mag het pakje alleen met zwemles gedragen worden en met vrij zwemmen moeten ze bandjes om.

Misschien is het prettiger om losse drijvers te kopen in een vestje? Het grootste voordeel daarvan is dat je die meestal kunt verstellen en het zo meegroeit. Terwijl ze ws sneller uit een badpak groeit. Combineren met vlindertjes aan de armen die kunnen ook jaren mee (als ze niet lek raken :angel: ) :thumbup:

zwemvestje is ook een goed idee!! :clap:

Ik vind armvleugels een beetje tricky, moet er dan steeds om denken dat ik die dingen om doe :oops:

Wil graag iets wat ze constant om heeft… Lianne zal dan helemaal een waterrat zijn :mrgreen:

Maar die vleugels heeft ze toch steeds om? Die zitten wel zo strak dat ze moeilijk af te doen zijn hoor. En als je de oranje koopt die enigsinds officieel aandoen dan hebben ze er geen last van met het spelen.

Als je opeen boot gaat dan is een zwemvest verstandig maar gewoon aan het strand zou ik de vleugels doen. Tenslotte ben je er steeds bij, je kunt kinderen geen minuut uit het oog verliezen bij water.

Wat ik wel heel snoeperig vond was als we dan ergens waren en de kinderen hadden een hempje aan dan waren hun armpjes wit door de vleugels :inlove:

Die vleugels gingen bij mij echt altijd af… maar er zijn nu dus betere?? :think: :mrgreen:

Ik denk en dub nog ff verder

Ja hoor, Ik vind het altijd een crime om ze om en af te krijgen. Gewoon even proberen zou ik zo zeggen. Vaak kun je in de overdekte zwembaden wel vleugels lenen en zie je zo of het werkt voor jullie. Even lekker een midagje zwemmen met je meisje dus :inlove:

hier een uk met magere spillearmpjes, wi hebben de zwemvleugeltjes van DA. Ze zijn knalrood en daatje staat erop. Heel handig ook om haar in het oog te houden! ze valt goed op. De vleugels zijn ook mooi groot! ben er blij mee…

ze gaf daar de tip, een kant opblazen, omdoen en dan de andere opblazen. Dan kan je ze voluit opblazen, en ze zitten meteen goed, zonder te moeten draaien en trekken, dat lijkt me altijd zo pijnlijk dat plastic over dat velletje!

succes verder met zoeken! en zwem ze!

Konijn, dat is wel een goede tip. van dat opblazen dus :thumbup: Nu hoop ik het deze zomer niet meer nodig te zijn omdat Victor dan misschien zijn A diploma heeft :pray: Maar voor de keren dat we voor die tijd gaan zwemmen houd ik het zeker in gedachten :thumbup:

@konijn wrote:

ze gaf daar de tip, een kant opblazen, omdoen en dan de andere opblazen. Dan kan je ze voluit opblazen, en ze zitten meteen goed, zonder te moeten draaien en trekken, dat lijkt me altijd zo pijnlijk dat plastic over dat velletje!

Zo doe ik het ook. En als ze afmoeten ook weer eerst deels leeg laten lopen en dan vallen ze er zo af. Nooit een probleem voor haar en ze zitten altijd goed. :thumbup:

wij hebben zo’n pak (gewonnen) maar 1x gebruikt… moeizaam aan te doen, en vind ze erg ruim vallen.

miss al ze op zwemles gaat. maar voor nu… :hand:

Wij hebben op vakantie een kindje bijna zien verdrinken omdat ze een zwemvestje om had, ze bleef nl. drijven op de achterkant van het vestje en haar gezichtje kwam onder water en als kleine kindjes onder water komen schakelen ze gewoon uit. Ze doen dus niks geen moeite meer om boven te komen, dit duurt geloof ik tot ze een jaar of 4 zijn, dan gaan ze wel vechten om boven te komen. Was een heel raar gezicht, haar ouders zaten aan de kant een beetje te kibbelen, ik mn man er op dat kindje af gestuurd (ik zat zelf met onze kleine) maar toen hadden haar ouders het net op tijd door.

Wij hebben ook bandjes en een grote band waar ze in kan zitten voor als we het grote bad in gaan. Ik vind dat je door zwemvestjes een fout gevoel van veiligheid krijgt. Het ziet er zo veilig uit, maar dat zijn ze dus helemaal niet.

Loesje, wij hebben ook een nare ervaring met een zwemvest.

Vrienden van ons hebben een boot. En natuurlijk hebben we toen een zwemvest gekocht voor Max. Ergens midden op het meer (waar wij konden staan) zijn we gaan zwemmen. Max was toen 2en een half ofzo. Max was wel een echt waterratje dus we hebben hem ook in het water bij ons gelaten. Maar op de een of andere manier is hij ook met zijn gezichtje in het water terecht gekomen. Heel akeling en zijn angst was direct ook groot. Dat waterratje zijn was er direct voor een paar weken vanaf. Gelukkig is dat wel weer overgegaan na een paar weken. We hebben daarna nog veel gezwommen met vleugels.

overtuigd :mrgreen:

Swimmtrainer gaat mee en ga vleugels kopen.

Enne het wordt tenerife :inlove: :dance:

Heerlijk! :dance: Wanneer ga je?