Volgende week gaan wij lekker een weekje op vakantie… En daar is natuurlijk ook een zwembad aanwezig… Hoe lang kan en mag je kindje in het water? En moet je nog op iets letten? En kan gewoon een zwembroekje of moet je zo’n zwemluier om doen?
Gewoon lekker in zijn zwembroekje als je het water ingaat, en als je eruit bent de gewone luier omdoen. Ik vind die zwemluiers dus bud zuigen nog vol, en voor die kleintjes zijn ze veels te groot.
In veel zwembaden zijn zwemluiers verplicht. Bij de kruidvat hebben ze een kleiner maatje, vanaf 6 kg geloof ik, heb ik toen ook naar gezocht. Ik zou kijken naar je kind, voor die kleintjes is vaak een half uurtje al genoeg. Met 5 maanden ging ik voor t eerst zwemmen en na een half uurtje was ze echt op, zoveel indrukken en dan werd ze ook wat koud.
Veel plezier!
Maar dat is juist lastig inschatten, wanneer ze eruit moeten…
Ik ging ook al vroeg naar baby zwemmen met Veron , ik deed wel een luier aan aangezien veron rustig ging poepen onder het zwemmen.
En ja hoelang ik denk dat een half uurtje echt genoeg is. Is wel heel vermoeiend he voor die kleintjes
Maar in elk geval heel veel plezier :thumbup:
Vind een half uur zelfs lang… Kunnen ze dat wel hebben? Niet te koud…?
@Daantjuh wrote:
Vind een half uur zelfs lang… Kunnen ze dat wel hebben? Niet te koud…?
Quillan redde dat dus ook niet hoor, kwartiertje hoogstens maar je ziet het wel hoor krijgen ze allemaal van die blauwe adertjes op hun lijfje.
ja psies dat lijkt me iets beter, hoewel kwartiertje vind ook wel lang… Maar goed je kan na ongeveer kwartier er uit en even opwarmen en eventueel later nog eens…