zwemmen

Waar doen jullie de kleintjes in met zwemmen…

of wat doe je ze om?

bandjes… ring?

Laurens zit in zo’n band van Nijntje. Heb ik bij de Prenetal gekocht, ik vind het ideaal :thumbup: .

Toevallig heb ik Thomas opgegeven voor babyzwemmen voor over een paar weken en dan gaat ie in de band. Heb ook zo nijntjeband. Moet nog even een leuk zwembroekje zoeken

Heb met Deanne ook babyzwemmen gedaan, dan hebben ze helemaal geen bandjes of ringen oid om.

Als we zelf gaan zwemmen, krijgt ze zwembandjes aan (maar die zijn pas vanaf 1 jaar geloof ik :think: ), al vrij snel kon ze daardoor los zwemmen :inlove:

Kindje van mijn vriendin heeft onze zwembad gekregen (waar Deanne nooit in is geweest) en die vindt dat ge-wel-dig :inlove:

Wij gaan over een paar weken beginnen met babyzwemmen maar hier doen ze in iedergeval geen bandjes o.i.d. om tijdens babyzwemmen.

Hebben jullie trouwens goede/slechte ervaringen met die zwemluierbroekjes?? ik denk erover om die tijdens de zwemles te gebruiken wil graag jullie mening weten en welke het beste is? zie nu al zo veel verschillende soorten in de winkels.

Zwemluierbroekjes hebben wij van de Huggies gehad. Zitten prima (al vond ik ze wat krap, als ik 't me goed herinner :think: ) en werken ook goed.

We hadden ze alleen in 't blauw (ze waren ooit ook in 't roze!!), en toen iedereen begon: och wat een leuk knulletje :inlove: :evil: zijn we snel overgestapt op een roze Nijntje-zwembroek van de Prenatal.

(nee hoor, da’s een geintje; we gingen echt vaker zwemmen en daarom vond ik een zwembroek praktischer dan van die wegwerpdingen).

Zwembroekje houdt zowaar ook ontlasting tegen ( :sick: ) maar: de vlekken zitten er nu nog steeds in :hand: