Zwemmen met verkoudheid??

Hoi,

Ik ga elke vrijdag met Jayden naar het babyzwemmen, hij vind het geweldig :thumbup: Maar afgelopen week wassie verkouden en had wat verhoging 38,4 dus ben ik niet gegaan :roll:

Nu is de verhoging inmiddels weg, wel issie nog verkouden en loopt het snot zijn neus uit,maar ik wil graag vrijdag weer gaan zwemmen met hem…Is dat verstandig? Wat zouden jullie doen??

ik zou wel heen gaan.

omdat de kleine niet ziek is en geen koorts heeft.

bij mijn kinderen (wel wat ouder) die gaan ook gewoon overal heen als ze verkouden zijn en het snot uit hun neus loopt :sick: .

Ik heb toevallig net in de nieuwe “Ouders van nu” een artikel gelezen over babyzwemmen. Daarin staat dat je gewoon kan gaan. Alleen als je kind koorts heeft kun je beter niet gaat en als hij/zij last heeft van zijn oren kun je 'm beter niet onder water doen.

Gr. Yvonne

Juul,

Ik zwem met Jesse altijd op dinsdag. Nu had hij vorige week maandag ineens 39 graden koorts. Dinsdagochtend was dat wel weg (36,9) maar ik ben toch maar niet wezen zwemmen. Deze week ben ik wel weer geweest ondanks dat Jesse ook verkouden (neus/keel) is. Hij vond het heerlijk!

Dus gewoon lekker gaan zwemmen hoor!

Groetjes,

Willy