zwemmen met kindje van 1 jaar

Ik heb ook gekeken, maar de meeste zwembandjes zijn te groot, dan zou kleine meid nooit meer met haar handen ergens bij kunnen :shifty: hele bovenarm en elleboog verdwijnt erin.

Of hebben jullie speciale baby bandjes?



Wij hebben wel de baby zwemband meegenomen maar madame vond het niks. Toen ze 6 maanden was vond ze het prachtig maar nu waren het water en papa en mama veeeel te ver weg :angel:



Dus uiteindelijk zelf laten poedelen in het peuterbad en in het grote bad op de arm. Ze is wel een keer koppie onder gegaan omdat ze wilde lopen in het diepste deel van het peuterbad en ja dat loopt toch anders in het water. :lol:

Ik had zondag gelijk de proef op de som genomen en zwembandjes uitgeprobeerd! Ging gelijk goed eigenlijk! Zoonlief vond het ook erg leuk! Volgens de bandjes moet je kind minstens 11 kg zijn, dus ik weet niet of die van de TS ook is?

bij ons in het zwembad moeten kinderen zonder diploma verplicht vleugeltjes aan



Tijdens het baby(ouder en kind ) zwemmen leren ze dit al maar dat is het einige moment waarop het niet hoeft.

de badjuf hier raad vleugels aan omdat mocht je je kind uit het oog verliezen ze daar beter van blijven drijven dan met een bandje omdat ze voor over kunnen kukelen met een band en dan niet sterkgenoeg zijn om weer rechtop te komen.

dames, inmiddels ben ik weer thuis van vakantie. We zijn dus naar het zwembad geweest! Ik heb de kleine man vleugeltjes laten dragen. Deze zijn vanaf 11 kg, maar het ging prima. Verder in de gele babyband, vond hij ook prima. Het kwam dus voor dat hij in het grote bad, beide had. Maar het merendeel bij pap of mam op de "arm"met vleugeltjes!

bedankt voor jullie antwoorden!

En vond hij het leuk?



Ik doe zwemmen met mijn kleine ( nou ja kleine :lol: ) vanaf 6 maanden e die zwemt nu met 2,5 het lieftste los onder water :smiley:



Echt zo leuk om te zien hoe goed ze zwem, ze heeft wel altijd bandjes om hoor, maar bij babyzwemmen hpgaan ze altijd op ht eind zonder bandjes en onder water.