Zwemmen als je net ziek bent geweest?

Hallo,

Het word vandaag een lekkere dag om te gaan zwemmen.

M is van het weekend ziek geweest keelpijn en koorts hij heeft nu geen koorts meer maar nog wel een beetje keelpijn.

Ik zelf denk dat het mischien beter is om niet te gaan zwemmen maar mijn sz zegt dat kan best wel.

En M wil zelf natuurlijk ook,maar hij eet bijna niks en drinken doet hij ook moeilijk over.

Wat is beter?

Ik zou het gewoon proberen.

En dan afspreken dat hij wel goed gaat drinken of zo dat kun je hem al wel uit leggen toch dat dat ook beter is voor zijn keelpijn.

Of een water ijsje erbij geven krijgt hij toch vocht binnen.

En anders eerst een half uurtje of zo kijk het ff aan hoe hij zelf ook gaat doen.

Succes meid!

tja als hij zelf graag wil en hij is verder ook vrolijk enzo dan zou ik hem lekker laten zwemmen.

Idd wel goed in de gaten houden en zorgen dat die voldoende drinkt etc, maar zelf hou ik toch vaak gedrag als leidraad.

Eten moet je maag toch vaak ook even weer aan wennen als je net ziek bent geweest (hier tenminste wel… als ik ziek ben geweest kost het me daarna een paar dagen voor ik weer gewoon kan eten en voor mijn maag en darmen daar ook weer aan gewend zijn) en drinken kan je hem denk ik wel uitleggen dat het voor zijn keel beter is…

Hij is ook niet heel vrolijk hoor,nog niet zich zelf.

Ik zei eerst je broodje op eten dan gaan we zwemmen hij heeft het geprobeert 1 hapje maar de rest wil die niet.

Ik heb besloten om niet te gaan en dat vond hij ook niet erg dus denk dat hij r zelf ook niet zo’n heel zin in heeft.

Kus voor je mannetje :hug: :-*

Ik zou het zelf niet doen. Eerst maar even echt goed beter worden en van de keelpijn af zijn.

Beterschap!