Hallo!
Ik wil mijn dochter eindelijk wel eens op zwemles hebben, en maken dat ze haar zwemdiploma’s haalt.
Ik had op mijn vijfde al A en B in mijn broekzak, en aangezien zij al 5 en een half is, is het hoog tijd…
Nu wordt hier Zwemmen met Jip aangeboden bij verschillende zwembaden.
Maar ik vraag me af of die diploma’s wel KNZB-erkend zijn…
Weet iemand van jullie dat?
Kan er namelijk absoluut niets over terug vinden op de site van de KNZB zelf, en maak me hier behoorlijke zorgen over.
Geld uitgeven aan een diploma waar ze straks geen moer aan heeft, zie ik niet zitten…
Alvast bedankt!
Zwemmen met Jip wordt volgens mij bij de Sportfondsen baden gedaan en is KNZB erkend :thumbup:
Zwemmen met Jip is hier in Tilburg de standaard voor het behalen van de ABC diploma’s
@Esther75 wrote:
Zwemmen met Jip is hier in Tilburg de standaard voor het behalen van de ABC diploma’s
Ben ik inmiddels achter ja :roll: Overal hoor ik “Zwemmen met Jip”
In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden!!!
Wat houdt het in dan?
M’n Troelala start vanaf het nieuwe schooljaar bij ons met B zoals het nu lijkt en volgend jaar wil ik m’n poppekoppie en m’n grote held ook op zwemles doen…
Ziet er wel kindgericht uit!
Maar ik had er echt nog nooit van gehoord, zullen ze wel niet in elk zwembad hebben dan!
Ik had er ook nooit van gehoord, tot ik hier dus ging zoeken naar zwemles voor onze kids…
Ik heb onze dochter in ieder geval vorige week ingeschreven, en we horen op zijn vroegst na de zomervakantie wanneer er een plekje voor haar is…
Heb nog extra nagevraagd en het is wel een KNZB erkend diploma, dus dat zit wel goed! Kan mijn meisje dalijk eindelijk echt zelf zwemmen… Op haar leeftijd had ik al twee diploma’s en deed ik mee met wedstrijden! :shock:
Ja en toch… de meeste zwembaden adviseren ermee te beginnen vanaf het 5e jaar… Omdat ze zich dan beter kunnen concentreren.
Mijn zusje is toentertijd ook op haar 4e begonnen en die deed het ook prima hoor…
Van mezelf weet ik het echt niet meer, behalve dat ik het altijd steenkoud had en er niks aan vond
Ons oudste wordt 7 in juli en als het meezit zwemt die nog af voor A voor de zomervakantie…
Ze schijnt al een keer met kleren aan gezwommen te hebben, maar hoe het precies zit? (woont bij moeder)
Zwemmen met kleren… Gruwelijk vond ik dat!!! Snapte totaal niet waar dat goed voor was, en vond het maar vervelend gevoel zo te fladderen en plakken rond mijn lichaam! :lol:
weten jullie hoelang het behalen van a diploma ongeveer duurt??
Dat is per kind verschillend. Het ene kind heeft nu eenmaal meer aanleg dan het andere!