Hallo,
M gaat vanaf 12 sept naar zwemles 2x per week.
Op de ma van 18.15 en woe om 17.00 30 min zwemles.
Maar M is vaak erg moe voor dat hij moet zwemmen. Hij luistert ook niet zo goed dan.
Moeten we gewoon door zetten zal die er gewoon aan moeten wennen? Of moet hij op een ander tijdstip?
Esmie
hoi Esmie,
Ik herken het van bij Michaël.
Hij zit reeds meer dan een jaar op zwemles, 1 keer per week.
Op maandagavond van 19 u tot 19.50 u.
Vooraleer hij in bed ligt, is het 20.45 u terwijl hij anders om 19.30 u gaat slapen.
Vanaf dit schooljaar heeft hij dan nog eens op maandagochtend (dus dezelfde dag) zwemmen met de klas.
Wij doen verder, ook al is hij moe die maandagavonden…
We zorgen er voor dat hij op dinsdag extra vroeg onder de wol kan, rond 19 u om toch wat slaap in te halen.
Enerzijds vinden we het belangrijk dat hij kan zwemmen en anderzijds: hij doet het hééééél erg graag !!!
Bij onze plaatselijke zwemclub hier, is er geen andere optie qua dagen of uren, tenzij we maaaaanden wachten (lange wachtlijst). Doen we dus niet.
het lukt ons wel.
groetjes
Gerda
oei zo laat zwemmen zou ik denk ik niet doen als het ook anders kan.
Mischa zwemt op woensdag om 15.15 en dat vind ik ideaal, alleen is het soms lastig met feestjes…
Lienke zwemt 2x per week op maandag en vrijdag van 17.40-18.30.
Lienke is soms ook wel erg moe als ze moet zwemmen, maar we gaan gewoon door op deze tijd. Ze gaat wel vooruit dus ondanks de moeheid soms doet ze wel d’r best.
Ik zou gewoon doorgaan op die tijd hoor. Zo heel erg laat is het nu ook weer niet. Wij doen ook vaak meteen na het zwemmen de pyama aan en dan thuis nog even wat drinken en dan lekker naar bed.
Hier is een andere tijd trouwens geen optie, of we moeten weer erg lang op de wachtlijst.
Ja het zou wel anders kunnen maar dan moet ik wel weer op zoek naar een andere zwemschool :?
M ligt normaal tussen 18.30/19.00 op bed en dat heeft hij ook echt nodig.
Hij is de laatste 2 week dus ook meer moe dan anders en op de donderdag is die gewoon zo kapot dat ik hem nu al 2 week om 18.00 op bed heb liggen.
Ik vraag me ook af of die het wel oppikt als die zo moe is.
Ik ga het vanavond maar ff aan zijn zwemjuf vragen.
Hoezo moet je dan op zoek naar een andere zwemschool, zijn die lessen op geen enkele dag vroeger?
Nee bij deze zwemschool niet.
Wat zei de zwemjuf ervan?
De zwemjuf die hij normaal heeft was er niet :? Dus ma maar even vragen.
Ik had in je andere topic geantwoord.
Ik denk dat het tijdstip best pittig is. Mijn zoon had wel eens een inhaalles op een later tijdstip en dan trok hij het echt niet.
Hier bewust gekozen voor de zaterdag en woensdagmiddag.