Hoi,
Jayden zit sinds gister op zwemles, maar toen kwam ik erachter dat zijn zwembroek veel te strak zit :s dus ik kijken voor een nieuwe maar je hebt zoveel keus ! :shock: en wat is nu het beste om te nemen want zo’n short vind ik eigelijk het leukste maar een gewone zwembroek zal vast fijner zitten toch? :think:
Wie helpt me om te kiezen?
Peet heeft 3 zwembroeken…
een zwemshort van de action met zo’n net binnenbroek (3,99) die draagt hij graag als hij lekker aan het ravotten slaat in de tuin of op de glijmat buiten.
Voor zwemles heeft een normale jongenszwemslip van hema, maar die vind hij stom, die is dus voor nood.
En voor gewoon zwemles heeft hij, ook van hema, een zwemboxershort… gewoon normaal aansluitend, iets van een pijpje en niet enorm slip achtig.
Hij vind hem leuk, de meeste jongetjes op les hebben soortgelijke zwembroeken en hij zit prettig.
De zwemshort die lijkt op een korte broek, is te ruim om echt fijn in te zwemmen en de pijpen bollen vaak op waardoor ook juf aangaf dat ze dan niet altijd goed kan zien of een kind doet wat het moet doen.
Ik zou dus zeggen, een zwemboxershort met een klein pijpje en dan gewoon van zwembroekenmateriaal.
Ja precies wat ik al dacht ja, een short is gewoon leuk voor vakantie of "vrijetijd"zwemmen ja, ik ga dan toch voor het broekje, heb een leuke gespot voor weinig :inlove:
ja wij hebben ook zulke voor de jongens
Zelfde verhaal als Cell hier. Voor de zwemles heeft I zo een met pijpjes (1 van Spiderman van de Zeeman en 1 van Cars van de Action) en voor op vakantie en buiten in het badje het ik die andere die Cell ook noemt.
(op veel plekken zijn ze nu in de opruiming, zag ze bij 2 kampeerzaken voor weinig maar die van Zeeman en Action zijn ook prima)
Lev had dit model. Beviel prima. Om alle genoemde redenen 8)
oh ja en die hoort dus wat strakker aangesloten te zitten maar meneer heeft niet echt benen :wall:
Zeeman en hema hebben fijne niet te dure broekjes, ik heb er ook 3 liggen voor meneer.
Petri
ff of topic, Lydia, wat is lev al groot!
Lydia die is leuk maar hadden ze helaas niet meer bij de Hema
Ik heb nu deze gescoord van Brunotti in de sale :inlove: :inlove: Heb hem vandaag binnen en zit ook wat wijd bij zijn benen,maar ik had toch 116 besteld want Jayden heeft dikke benen en billen en bij zijn heup en billen zit is redelijk aangesloten al dus had niet kleiner moeten nemen…
Die is leuk zeg! Goede keuze