Zwembandjes....drama....-> Probleem opgelost !!!!

Hoi Kirsten, we hebben zwembandjes van Nijntje :wink: . En hij loopt inderdaad al, dus ik vind zwembandjes ook verplicht.

Elsevier heb je wel een foto van jezelf genomen :mrgreen: :mrgreen:



Doe je ze opgeblazen om? Probeer ze anders op te blazen als ze om zijn armpjes zitten.



Vreemde nieuwe dingen doen wij hier altijd gek en grappig mee, en dat werkt gelukkig goed.



Sorry verder geen tips…

Wij hebben een waterratje die alles best vindt als hij maar kan spetteren, hij heeft zwemles en vindt dat fantastisch dus alles wat daar mee te maken heeft is leuk.

dat zo’n swimcoach niet voldoende is kan ik me voorstellen… maar dat is met de bandjes ook, zolang de kids geen evenwicht hebben toch…

Wessel viel voorheen zo voorover in het water hoor…

dus ik vind sowieso --> nooit alleen op die dingen vertrouwen…



Verder:

Het zijn ook nare dingen om om te doen…

Wij hebben bij Tropicana ooit bandjes gekocht die “rol” je een soort van erom… Die schuiven dus niet over het velletje… maar rollen… het vel blijft ook niet plakken of zo…

Wessel vind het prima zo…

Er is nog een topic over dit onderwerp!



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=43293

Het probleem is opgelost! Gisteren heb ik zwembandjes gekocht die je niet om hoeft te schuiven, maar om ‘klikt’. Mick vond het helemaal prima en liep er heel stoer mee rond :mrgreen: :dance: .



Ik ga even kijken of ik een fotootje kan vinden van de bandjes… :wink:

Nou zeg…ik kan geen fotootje vinden :o . Als ik zin heb maak ik er wel 1 in de vakantie :wink: :mrgreen: .

@Elsevier wrote:

Het probleem is opgelost! Gisteren heb ik zwembandjes gekocht die je niet om hoeft te schuiven, maar om ‘klikt’. Mick vond het helemaal prima en liep er heel stoer mee rond :mrgreen: :dance: .



Ik ga even kijken of ik een fotootje kan vinden van de bandjes… :wink:


ik weet wat je bedoeld ik had ze voor mijn zoon destijds al en nu voor mijn dochter ook weer, is echt een super systeem :thumbup: