zwembadvraagje

Misschien weet iemand hier het. Er is ergens in Nederland (ik dacht in Brabant?) een zwembad met een behoorlijk groot waterspeelgedeelte voor kleine kinderen. Ik bedoel dan een ondiep bad of helemaal zonder water op de grond, met speeldingen met water. Wie weet welk zwembad ik bedoel?

Ik weet wel dat er in de Linnaeushof zo iets is.

Het golfslagbad in Oss?

misschien de tongelree (of zoiets)

tnx :slight_smile:



Heeft de Tongelreep dat ook?



Afgaand op de plaatjes die ik kan vinden, geloof ik dat ik inderdaad het bad in Oss bedoelde. :slight_smile: Andere suggesties mogen ook nog worden gedaan, 't is altijd handig om een lijstje te hebben van leuke baden om langs te gaan. :slight_smile:

Nee tongelreep heeft dat niet.

Zwembad in Oss kende ik trouwens niet, ziet er wel heeeel erg leuk uit zeg… Gaan we zeker een keertje heen :thumbup:

@romata wrote:

Zwembad in Oss kende ik trouwens niet, ziet er wel heeeel erg leuk uit zeg… Gaan we zeker een keertje heen :thumbup:




Wij rijden daar altijd graag een eindje voor! Eerst, toen ze klein waren, voor het berenbad en nu voor de glijbanen en het diepe bad.

Splesj in Hoeven.

Edit beheer: commerciële link verwijderd

kempervennen valkenswaard Aqua Mundo,



heel erg leuk voor de kleine kids, daar zijn ook 2 peuter/baby badjes,

boxen staan naast tafeltjes, en kinderstoeltjes



daarna kun je daar eten, zijn vele verschillende restaurants in…

ook met buffets, en voor de kindjes een speciaal ijs buffet…

en veel entertainment zingen dansen voor de kleintjes…



wel reserveren of even bellen van te voren, want het is vakantie hier…



tongelreep is echt niks voor peutertjes :thumbdown:

net over de grens, bij molenheide (recreatiepark) is ook een fijn kinderzwembad.

nadeel is alleen dat je er niet mag eten en drinken (daardoor wel super schoon)

@Fleur wrote:

@romata wrote:
Zwembad in Oss kende ik trouwens niet, ziet er wel heeeel erg leuk uit zeg… Gaan we zeker een keertje heen :thumbup:




Wij rijden daar altijd graag een eindje voor! Eerst, toen ze klein waren, voor het berenbad en nu voor de glijbanen en het diepe bad.




Sluit ik me helemaal bij aan. Voor alle leeftijden leuk en uitgebreid bbay/ peutergedeelte. :mrgreen: