Hallo Allemaal
Komende dagen zag ik 24 graden. Nu zegt mijn man kunnen we zijn badje wel opzetten. Ik vond het wel wat vroeg zelf…
Wat denken jullie?
Of wat doen jullie :mrgreen:
@dyfaine wrote:
Of wat doen jullie :mrgreen:
Zolang de kids nergens om vragen doe ik nog niks :shifty: .
Als zij er wel om gaan vragen kijk ik op die dag wel of ik het er geschikt voor vind (want onze 2e vroeg paar week terug al om het badje, want hij vond 15 graden wel lekker warm :lol: ).
tja hier niet
wel een emmer water of iets dergelijks, maar ik vind het echt nog te vroeg, ze kunnen de hele zomer nog
en op dit moment kan het badje niet in de tuin, we zijn een prieel en een speelhuis aan het plaatsen, dus het is een grote zooi
Precies wat ik me ook af zat te vragen :mrgreen:
Hier nog niet, de tuin is nog niet af en zit er zelf even niet op te wachten. Met water spelen (emmer,bak e.d.) mag wel. Als het na het weekeinde nog steeds mooi is,dan mag het wel. Misschien in het weekeind als we bij mijn ouders zijn bekijk ik het wel even. Bij 24 graden in een tuin waar geen wind staat zie ik er niet zo’n probleem in. Het gaat er mij om dat het in de namiddag en avond niet te snel afkoelt.
De temp van de dagen ervoor en erna laat ik ook meetellen,voor zover dat kan. Dus niet bij 1 piek,maar voorspelling van meerdere dagen mooi weer.
Zwembad nog niet, wel hebben ze vandaag met de waterpistolen gekliederd. Als het aankomend weekend ook dit weer is ga ik er wel over nadenken.
Als we een badje hadden en ze het wilden en het niet te winderig was, dan had ik het wel opgezet. Het is heerlijk weer met temperaturen tussen de 20 en 25 graden dus waarom niet.
Dat “we hebben nog een hele zomer voor de boeg” argument gaat de laatste paar jaren niet echt meer op. In 2007 hadden we een heel mooi voorjaar (vanaf half april tot 7 mei en eind meil/begin juni heerlijk weer) en was de zomer niet om naar huis te schrijven. Ook in de jaren erna waren er voor mij meer mooie dagen in het voorjaar dan in de zomer, dus de kans is groot dat het dit jaar weer hetzelfde is.
Ik ben altijd een beetje een trage starter met dit weer. Haal nu langzamerhand de t-shirst en de sandalen tevoorschijn. Een badje was nog niet in me opgekomen.
Ben van het weekend vrij dus wie weet.