Zwembadje

Dat doen wij ook Gab.



Mijn man maakt weleens een buitendouche en legt de slang in de zon en doet de kraan aan tot het water bij het einde is en laat het even opwarmen in de zon. :wink: Slimme actie’s zijn dat.

Een slang laten liggen en water daarin dat stilstaat en warm wordt … ik denk dan meteen aan legionellla en zou het niet durven.



Kinderen zeuren om warm water in het badje maar als het erop aankomt spelen ze ook zo recht onder de koude straal van de tuinslang, dus helaas pindakaas hier. Als papa badje vult wel paar emmers warm erbij, dan de rest van de dagen blijft het zo en verwarmd de zon het badje. Ik ververs het wel iedere paar dagen, daarom moet mijn badje een stop hebben.



Met pasen al lekker van het badje gebruik gemaakt.



Groetjes, Petri

Bij de meeste campingwinkels kan je een “waszak” kopen.

Mijn ouders gebruiken deze altijd op de boot.

Is een grote zwarte zak die je ophangt met water erin.

Zonnetje erop et voila…warm water (zit meer in dan alleen die slang)

Pas wel op, want het kan errrrrg warm worden, maar kost in ieder geval niks (oke alleen de aanschaf van die zak dan)

Ook de was kan je erin doen, beetje poeder erbij en een paar keer schudden en klaar is je handwas :thumbup: (tevens als douche te gebruiken)



Eerlijk gezegd heb ik hier geen badje, maar een soort plastic iets met fonteintjes waar Luuk gewoon doorheenrent (ooit bij de kruidvat gekocht) dus ik hoef niet met warm water aan de gang. gewoon aansluiten op de tuinslang