Zwembad

Hoi,

Even een vraagje… Glenn die wilt vanmiddag met de kids gaan zwemmen, Duncan lekker in het grote bad, en hij en Samara in het peuterbad. Maar mag Djanel ook al in het peuterbad en zo ja, hoelang mag dat dan? Kan dat chloor kwaad?

Volgens mij mag hij gewoon in het water… :think: Anders bel je het zwembad even op…

ja hoor, hij mag al zwemmen… nou ja, in het water…

Wel goed afdouchen naderhand en lekker insmeren met lotion of olie…

veel plezier!!!

Ik zou het niet doen. Vaak is het badwater te koud, en ze koelen dan zo ontzettend snel af joh…

Met babyzwemmen zitten ze hier in een speciaal ‘doelgroepen-bad’ waar het water 37 graden is…en dan nog kunnen sommige kindjes niet langer dan een half uurtje in het water zijn (blauwe lipjes).

Ook is het vaak ontzettend indrukwekkend waardoor je al snel een oververmoeid kindje heb. En om nou met z’n allen voor een uurtje naar een zwembad te gaan lijkt mij wel heel kort :wink: (maar dat was je vraag natuurlijk niet :roll: :mrgreen: )

Hier wordt aangeraden om te wachten tot ze de eerste 2 lading inentingen binnen hebben om de weerstand op te krikken voor ze aan allerlei bacterien worden blootgesteld.

Hij heeft Djanel toch meegenomen maar na 10 minuten is hij met hem het badje uitgegaan want het was echt koud. Glenn zei dat het water in het baby/peuterbadje niet eens 37 graden was.

Oh jammer zeg!