Zwembad Centerparcs: welke is goed om te zwemmen met baby?

We gaan in november weer een weekendje naar Center Parcs met mijn ouders en die vinden het leuk om dan ook eens met Taco te zwemmen. Nou zijn we van het voorjaar in Meerdal geweest en die hebben een lekker kruidenbad, dat lekker warm is en de goede diepte heeft om met hem te zwemmen.



Wie weet hoe dat in andere Centerparcsen zit? Zijn daar ook van die geschikte baden (en dan bedoel ik niet het peuterbadje van 30 cm diepte).



Ik hoor graag jullie ervaringen

In het center parcs boekje staat achteraan info over de parken zie je ook wat voor zwembaden erbij zitten.

wij gaan regelmatig bij de kempervennen zwemmen. sophie vind het daar al van kleins af aan erg leuk.

Ik had al op Internet bij de virtuele tours gekeken naar wat er allemaal in elk zwembad te beleven is, maar daar wordt niet echt duidelijk wat de temperatuur en de diepte van elk bad is. Maar ik zal nog eens kijken achterin de gids.



Verdere suggesties zijn natuurlijk nog altijd welkom.

Wij hebben elk zwembad van center parcs gezien maar ik blijf het meerdal echt het mooiste en fijnste bad hebben om met je kleine kids te zwemmen. Idd het kruidenbad dat is lekker warm en ook best groot.

We zijn pas naar de huttenheugte geweest en het enige warme bad was de whirlpool dus dat was echt heel jammer.

Ik denk dat je dan Port Zélande niet zo leuk zult vinden. Er is een echt kinderbad (maar dat is dus niet diep), een golfslagbad, een bandenbaan, een stroomversnelling buiten en verder maar een klein stukje om te zwemmen.

Wij vonden de huttenheugte best prettig om te zwemmen met de kleine.

Maar wij zijn dan ook afgelopen zomer geweest.



Alle baden waren lekker warm, en uiteraard heb je 2 whirpools die altijd lekker warm zijn.

Wij zijn toen Amélie een maand of 9 was naar het Heijderbos geweest en dat peuterbadje is ook van natuursteen, mooi dat ze een snee in haar hiel had :?

Je hebt ook speciaal babyzwemmen in de zwembaden.



In sommige CP is dat in een apart bad, waar je normaal niet komt en dat is dan extra verwarmd en in sommige parken is dat in het voor bad van het buitenzwembad, wat ook extra verwarmd is.

We hebben geboekt in Meerdal. Die heeft volgens ons toch het meest geschikte bad. Volgens mij is babyzwemmen alleen door de week helaas en we gaan een weekendje. Maar we gaan het vast wel naar de zin hebben. :smiley: Dankjulliewel allemaal voor het meedenken!

meerdal. huttenheugte., heijderbos

@Karine wrote:

We hebben geboekt in Meerdal. Die heeft volgens ons toch het meest geschikte bad. Volgens mij is babyzwemmen alleen door de week helaas en we gaan een weekendje. Maar we gaan het vast wel naar de zin hebben. :smiley: Dankjulliewel allemaal voor het meedenken!
In het weekend is het ook een keer.

bij de huttenheugte kan je prima zwemmen met kinderen/baby’s

heerlijke temperatuur van het water,

@Mama_jeanet wrote:

@Karine wrote:
We hebben geboekt in Meerdal. Die heeft volgens ons toch het meest geschikte bad. Volgens mij is babyzwemmen alleen door de week helaas en we gaan een weekendje. Maar we gaan het vast wel naar de zin hebben. :smiley: Dankjulliewel allemaal voor het meedenken!
In het weekend is het ook een keer.




Oh, leuk dan gaan we dat zeker doen! :dance: