zwarte navel / zwangerschapsstreep

Hoi,

raar vraagje hier, maar hoelang blijft je navel zwart aan de binnenkant na de bevalling?? Het is nu al 3 weken geleden en ook die zwangerschapsstreep op mn buik lijkt nog niet van plan om te vertrekken… en emt dit mooie weer ga ik toch eerdaags mn bikini eens opzoeken!

huh ff met een wattenstaafje en wat babyolie even door je navel heen? het kunnen oude korstjes zijn door het oprekken en weer krimpen van je navel (dit was bij mij het geval en toen was al het zwarte weg :dance:

o en de streep kan nog wel ff duren hoor , ik heb hem nu nog :mrgreen:

Bij mij was de streep ook pas na een maand of zes weg…

En toen miste ik hem ook nog!

streep is ook hier nog volop aanwezig…al wordt ie wel wat waziger!

Het is puur pigment en dat is niet zomaar weg te vegen helaas :cry: .

Ook ik heb nog steeds mijn zwangerschapsstreep en die lelijke bruine vlek in mijn navel. Ik noem het ook altijd mijn poepnaveltje hahaha :mrgreen: :mrgreen:

Vreselijk vind ik het en ik zal het ook zeker niet missen als het weg is!!!

Ik kijk echt op als een blok om straks op het strand of in het zwembad een bikini aan te moeten met die vies uitziende bruine navel :frowning:

Goede tips om het versneld weg te krijgen zijn dus van harte welkom!! :stuck_out_tongue:

Mijn mooie bruine streep heeft er bij Sharon nog wel een jaar na de bevalling gezeten :? .

En nu zit hij er ook nog dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben meid :frowning: .

Voor mij was het geen probleem met al die overtollige kilo’s en m’n tijgervelletje :oops: ga ik toch niet meer in bikini :wink:

Hadden jullie trouwens geen last van bruine plekken onder je oksel :think: ?

Die zijn trouwens wel al weggetrokken.

:-*

Die zwarte navel vond ik ook zo vreselijk ja… die is net pas weg getrokken bij mij. Die streep is er nog, maar wordt wel steeds lichter dus ik heb goede hoop. :pray:

Wendy: geen plekken onder mn oksels nee :think:

Streep wordt nu na 5 maanden wat lichter, maar een zwarte navel? Vlekken onder oksels? Dat leed is mij kennelijk bespaard gebleven :eh: :think:

De streep van m’n eerste zwangerschap is nu nog steeds heel licht te zien :shock: (en nee, het is geen nieuwe :lol:). M’n navel is gelukkig wel weer ‘schoon’, maar ook pas sinds m’n buik weer wat vlakker is geworden.

Gelukkig geen plekken onder m’n oksels… Ook al kun je daar natuurlijk haar laten groeien om ze te bedekken :shifty: :silenced:

Sorry :wink:

Hier ook nog een zwarte navel en streep, navel is een litteken wat extra zwart lijkt van een vroegere navelbreuk, vind t echt beetje vies om te zien, dusse bikini…nog even niet hoor haha! Streep wordt al wel wat lichter, maar dat duurt dus nog wel even als ik hierboven lees… Ach, ben al blij dat het alleen dat is en geen striemen!!

ja dat is ook zo, ik heb gelukkig ook geen striemen… maar ik lees dus veel geduld te moeten hebben voor mn streep en nu inmiddels bruine navel :smiley: gelukkig ook geen overtollige kilo’s hier! ik paste vanochtend zelfs een broek die ik voor mn zwangerschap niet paste!

Voor mij voorlopig geen bikini :cry:

Ik ben gezegend met een buik vol striae (tot ver boven mijn navel)… maar wat wil je ook met een tweeling. En mijn navel is inderdaad nog steeds bruin.

Bij mij zie je nu nog steeds een lichte streep over mijn buik. Hij is wel duidelijker lichter aan het worden :lol: (maar dat komt denk ik doordat ik mega verbrand ben gisteren :wall: )

die babyolie doet wonderen :mrgreen:

mijn navel is weer PRACHTIG 8)

Wat grappig! Dat wist ik niet!

Bij de zw van Mayra had ik een streep die tot zeker een klein jaartje na de bevalling nog zichtbaar was. Hij werd eerst nog eens véél donkerder! :shock:

Bij Ian had ik een zwarte navel maar dat trok véél sneller weg (gelukkig)!

hoi hoi,

Bij mij zit mn streep er ook nog heeeeel licht… Ik kreeg m een week voor ik beviel en nu dus nog steeds… Vind t eigenlijk wel mooi… :shifty:

Ik had ook inderdaad lichte vlekken onder mn oksels, maar die waren wel al heel snel weer verdwenen.

liefs

daffie