hoi dames
ik heb vandaag een doosje van 5 test van Ovulatie test van Kruidvat
wie heeft die ook ervaring mee?
ik heb net test gedaan
ik zie wel 2 streepje maar een streep van vierkant minder sterk en andere een streep van cirkel meer sterk is postief of negatief? :?
ik heb al geprobeerd die foto op te plaats zetten, maar was niet gelukt :?
Ovulatietest is geen zwangerschapstest toch? :think:
Bedoel je wel hetzelfde?
@Ingrid28 wrote:
Ovulatietest is geen zwangerschapstest toch? :think:
Bedoel je wel hetzelfde?
ow jee? toch niet :oops:
volgens mij heb ik die verkeerde doosje gepakt? :oops:
ik schaam me rot :oops:
welke zwangerschaptest is beste dan?
@mama28 wrote:
@Ingrid28 wrote:Ovulatietest is geen zwangerschapstest toch? :think:
Bedoel je wel hetzelfde?
ow jee? toch niet :oops:
volgens mij heb ik die verkeerde doosje gepakt? :oops:
ik schaam me rot :oops:
welke zwangerschaptest is beste dan?
Hoef je toch niet voor te schamen??
Ik weet niet welke het béste is maar heb zelf erg goede ervaringen met eigen merk van kruidvat en met eigen merk van DA drogist.
Een ovulatietest is inderdaad wat anders dan een zwangerschapstest.
Volgens mij maakt het qua zwangerschapstest niet zo heel veel uit… Veel mensen vinden de nieuwe digitale test van Clear Blue heel prettig in gebruik. Zelf heb ik daar geen ervaring, ik heb de goedkoopste van het Kruidvat en de Etos gebruikt (met pipetje, waarmee je urine op de test moet druppelen, ik vind die sticks waar je over heen moet plassen vreselijk…maar de meeste mensen vinden het juist andersom ;)). Die werkten prima.
@Ingrid28 wrote:
Ik weet niet welke het béste is maar heb zelf erg goede ervaringen met eigen merk van kruidvat en met eigen merk van DA drogist.
oke dank je
ik kijk wel van de week bij de kruidvat
toen had jij gekocht van zwangerschap welke merk en hoeveel kost dat?
had jij ook ooit van ovulationtest gedaan?
@Nienke123 wrote:
Een ovulatietest is inderdaad wat anders dan een zwangerschapstest.
Volgens mij maakt het qua zwangerschapstest niet zo heel veel uit… Veel mensen vinden de nieuwe digitale test van Clear Blue heel prettig in gebruik. Zelf heb ik daar geen ervaring, ik heb de goedkoopste van het Kruidvat en de Etos gebruikt (met pipetje, waarmee je urine op de test moet druppelen, ik vind die sticks waar je over heen moet plassen vreselijk…maar de meeste mensen vinden het juist andersom ;)). Die werkten prima.
oke dank je voor je reactie
ja ik snap het!
ja die nieuwe digitale test van clear blue zijn duur mja
@mama28 wrote:
ja die nieuwe digitale test van clear blue zijn duur mja
Hij was er nog niet toen ik testte, maar ik vind clear blue sowieso erg duur…en die goedkope doen, volgens mij, precies hetzelfde. Die ik gebruikt heb, zijn 5 euro voor twee tests.
Ik heb ook wel eens een zwangerschapstest van Sensistest gedaan en ook de ovulatietesten van Sensitest. Maar als je wilt weten of je zwanger bent, dan hoef je toch geen ovulatietest te doen? Ovulatietesten zijn bedoeld om te kijken wanneer je eisprong is en zo je meest vruchtbare periode vast te stellen.
@mama28 wrote:
@Ingrid28 wrote:
oke dank je
ik kijk wel van de week bij de kruidvat
toen had jij gekocht van zwangerschap welke merk en hoeveel kost dat?
had jij ook ooit van ovulationtest gedaan?
Ik heb eigen merk DA dit keer gebruikt! En zie het resultaat in mijn banner! :mrgreen:
Succes meid!
oke bedankt!
pff ik word beetje stress van nou ja ik word helemaal gek van
omdat ik voel steeds beetje dik buik en ook iets grote tepels geworden maar toch 2 dagen ongesteld geweest raar he… maarja
afwachten he :?
bij de kruidvat heb je 2 voor 5 euro.
en heb nooit een foute test gehad! :mrgreen:
@MamaMarianne wrote:
oke bedankt!
2 voor 5 euro zijn niet duur hoor
@MamaMarianne wrote:
Ik heb hem ook gehaald, wat een rotdingen zeg! :silenced: Ik heb ze alle twéé gedaan, en er kwam negatief uit. Paar dagen later, één van de DA. kost €8.00 volgens mij. Die zijn echt goed! Was op dat moment ook al 7 weken zwanger, als ik 't goed heb. Nouja, ik haal ze dus NOOOIT weer.
Hier 4 maal getest voor 2 zwangerschappen.
2x kruidvat merk 2x test van apotheek.
En 4x dezelfde uitslag… positief!!!
Maar iedereen is anders… Dus bij iedereen kan een test anders uitwijzen natuurlijk.
Een zwangerschapstest reageerd op de hoeveelheid hcg hormoon die in je urine zit.
En laat dus bij een zwangerschap een extra optie zien…
succes!!!
een ovulatietest kleurt ook positief als je zwanger bent…!
heb het meerdere malen getest… en toen ik nog niet zwanger was geen streep te bekennen… alleen de eisprong 2 dagen… daarna weer niks… en 11 dagen later aan een stuk door knal positief… zwangerschapstest gedaan en, ZWANGER…
dus het kan wel… maar een zwangerschapstest bied toch meer duidelijkheid…
mijn vriend heeft zwangerschaptest van clearblue digitale gehaald voor mij… lief he?
omdat ik had last van buikpijn en kramp vandaag zeg pfff
wanneer kan ik die test in de middag,savond of ochtend doen?
Je kunt die test de hele dag door doen.
en?? al getest inmiddels?
@Romi82 wrote:
Je kunt die test de hele dag door doen.
dank je voor je reactie
ja echt? ik twijfel steeds of kan vanavond test doen?
mijn vriend is erg zenwachtig hihi
hij kan gewoon niet wachten.
ik heb nu nog steeds last van rare pijn in mijn buik pff irritant mja
op 11 mei NOD dus
of moet ik eerst wachten tot 11 mei dan?
als je NOD 11 mei is zal je nog niet postief testen met een zwangerschapstest hoor… die test echt pas vanaf je nod of evt. 3 dagen ervoor positief, maar zeker niet nu al… sterker nog, dan heb je nu pas je eisprong ongeveer… dat verklaart wel waarom de ovulatietest een 2e streep gaf, je zat gewoon vlakbij je ovulatie! je kan de test wel doen nu, maar hij zal hoogstwaarschijnlijk toch wel negatief zijn, kan me niet voorstellen dat hij positief al zal zijn nu!
sorry :oops:
groetjes,
Louise