zwangerschapsverschijnselen: altijd heftig aanwezig of niet?

hey,

ik ben nieuw hier en ben via google op dit forum terecht gekomen, omdat ik ergens het gevoel heb dat ik zwanger ben, ook al heb ik het 2 dagen geleden getest (en er kwam negatief uit).

ik ben nl. nogal slordig met de pil omgegaan de laatse tijd en heb wel in die tijden seks zonder condoom met mn vriend gehad en plots (zonder dat ik er zelf over nadacht) werd ik overvallen door constante misselijkheid, extreme pijn in mn onderrug, extreme hoofdpijn en duizeligheid en mn temperatuur ging plots omhoog, dus ik dacht dat ik waarschijnlijk gewoon ziek zou zijn, maar het voelde…anders…ik kan het niet uitleggen en na die test bleef het toch bij me hanngen terwijl dat normaal nooit het geval was, ik ging dan gewoon door met het idee dat ik gewoon ziek zou zijn ofzo, maar ergens zegt mn gevoel me dat er meer is.

en vanmorgen werd ik wakker met steken in mn onderbuik en pijn aan mn borsten, maar ze zijn niet superhard ofzo, maar wel pijnlijk en ik moet pas over anderhalve week ongesteld worden.

ik wacht dus nog steeds totdat ik ongesteld word, maar het is zo moeilijk om te wachten vind ik ^_^"

hierbij is dus ook mn vraag of jullie constant last hebben van allerlei zwangersschapsverschijnselen of kan het ook zo zijn als bij je menstruatie, dat je er het ene moment(of dag) er meer last van hebt dan het andere moment?

of moet je persé elke minuut van de dag ‘wat’ voelen?

en ohja, ik lust plotseling dingen niet meer waar ik me normaal helemaal dood aan zou eten en ik heb behoorlijke spierpijn aan mn onderbuikzonder dat ik iets heb gedaan :?

hoi eowyn

mocht je zwanger zijn dan heb je veelste vroeg getest

want uit je tekst begrijp ik dat je pas over 1,5 week ongesteld moet worden

je kan bij sommige testen geloof 3 dagen voor je ongesteld moet worden al testen maar het beste is dus als je al overtijd bent

dus 1 a 2 dagen, soms geeft ie dan nog een negatieve uitslag omdat het hcg nog niet hoog genoeg is en moet je weer 2 dagen wachten

dus enige wat je kunt doen is wachten, helaas maar anders werkt de test niet

over de klachten

niks is zo onverspelbaar als het menselijk lichaam

ik die er mee bezig was om zwanger te worden merkte het alleen doordat me temperatuur na mijn eisprong hoog bleef en daarna zelfs verder steeg

maar voor de rest niet echt last gehad van misselijkheid ofzo

in later stadia wat last gehad van emo buien maar voor de rest alleen maar genieten

dus voor iedereen weer anders

dankjewel voor je antwoord:)

ik had me al voorgenomen om inderdaad te wachten, maar het blijft natuurlijk gewoon heel erg spannend, maar goed,

waar ik me wel een beetje zorgen over maak, is dat ik dalijk ongesteld word en toch zanger zou zijn, want dat komt toch ook best geregeld voor heb ik zo gelezen.

maar dan laat ik het bij de huisarts nog eens testen denk ik.

En waarom vind je het moeilijk om te wachten dan?

Wil je graag een kindje, dat begrijp ik er bijna uit :wink:

Volgens mij kunnen die kwaaltjes helemaal nog niet te maken hebben met een eventuele zwangerschap. Volgens mij krijg je al die klachten pas vlak voor je ongesteld zou moeten worden. Als je zwanger zou zijn, dan heeft de bevruchting pas net plaats gevonden.

@lydia:

ja, stiekem wel :oops:

het is heel erg moeilijk om uit te leggen, maar ik zou zo graag mn liefde willen geven aan een/mijn kind en met een kind valt alles daarom heen een beetje in het niet (niet op een stomme manier bedoeld), je hebt gewoon echt een doel en je voelt daardoor ook echt de zin van het leven.

tenminste, zo voel ik het :slight_smile:

ik kan het niet goed uitleggen, maar hetlijkt me gewoon echt geweldig :slight_smile:

@tedski:

ik begrijp het zelf even niet, ik ben vanmorgen geloof ik ongesteld geworden, ik denk omdat ik de pil niet meer verder heb geslikt, maar nu weet ik op zich nog niet veel, aangezien ik het zo raar vind dat er een soort van donkerdere kringen om mijn tepels zijn verschenen.

ik snap er niets meer van, ik probeer mezelf voor te houden dat ik het niet ben, maar ik heb zon raar gevoel en zelfs mn vriend zag het verschil…en geloof me…dat wil wat zeggen -_-"

maar goed, voor mijn idee weet ik nu nog niets :?

want ik ben zowiezo veel te vroeg ongesteld, maar dat komt door de pil…zucht…ik weet het gewoon even niet meer, heeft een van jullie nog raad :(?

en sorry dat ik overkom als een druktemaker of aansteller of wat dan ook, ik vind het gewoon heel raar hoe mn lichaam nu voelt snap je…

Dat je nu ongesteld ben, is inderdaad een ontrekkingsbloeding, want je bent een paar dagen gestopt. Het zegt inderdaad weinig. Als ik jou was zou ik voor nu even stoppen met de pil, voor de zekerheid. en over een weekje weer testen. Dan zou je meer duidelijkheid moeten hebben. Mijn nicht is ook door de pil heen zwanger geraakt, ik weet niet of zij ook nog wel een ontrekkingsbloeding heeft gehad. Ik denk het niet.

succes met wachten

@Tedski wrote:

Volgens mij kunnen die kwaaltjes helemaal nog niet te maken hebben met een eventuele zwangerschap. Volgens mij krijg je al die klachten pas vlak voor je ongesteld zou moeten worden. Als je zwanger zou zijn, dan heeft de bevruchting pas net plaats gevonden.

er zijn genoeg mensen die het na 1 of 2 dagen al voelen.

ik voelde het ook een stuk sneller dan dat jij beschrijft (en dat terwijl ik er niet mee bezig was). zoveel zwangeren zoveel vershcillende zwangerschappen denk ik haast.

ts:succes met wachten, er zit helaas niets anders op denk ik. Heb je je vriend al verteld wat je vermoedt?

ik had een week voordat ik ongesteld had moeten worden pijnlijke borsten en een beetje een griep gevoel. (en dan nog zei ik tegen mijzelf, het zal wel niet gelukt zijn, pijnlijke borsten hebben vast met menstruatie te maken. en dat terwijl ik in al die jaren ongesteld zijn nog nooooit pijnlijke borsten had gehad :wall: :lol: )

twee dagen na m’n NOD kreeg ik buikkrampen, dacht zie je wel, ik wordt ongesteld! Want het voelde precies zo. 3 dagen aangehouden maar nog steeds niks :eh: toch maar een test gedaan en die sloeg al uit doen ik er op plaste :inlove:

@TS: als je stopt met de pil krijg je meestal een bloeding…heeft met de hormonen in de pil te maken. Er zijn mensen tijdens hun zwangerschap de pil per ongeluk door blijven slikken, die worden dan nog steeds “ongesteld”. Ik denk dat er voor jou niks anders opzit dan twee wachten tot na de vermoedelijke bevruchting en dan te testen…en dan nog, is ie positief heb je uitsluitsel, negatief zegt nog niets…

STERKTE :hug:

overigens heb je wel gelijk, de liefde voor je kindje is zo mooi en puur, en sterker dan de liefde voor jezelf…

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ben Tammi, 31 jaar, sinds n maandje getrouwd en ongeveer 2 maanden echt aan het klussen voor n klein wondertje :slight_smile:

N paar jaar geleden is door n kijkoperatie echter vastgesteld dat mijn eileiders niet echt open waren. Toen hebben ze met laser één kant iets of wat kunnen openmaken.

Een jaar of 3 later is met een hysterosalpingografie vastgesteld dat alles in orde was :confused: lijkt me raar, maar oké, ik klaag niet :slight_smile:

Normaal zou ik in mei een nieuwe hysterosalpingografie hebben…

Ik heb meestal een normale cyclus van 28 dagen, de laatste twee maanden merk ik echter dat ik soms n dag vroeger ben…

Deze maand heb ik echter van vlak na mijn ovulatie heel pijnlijke tepels, en met heel pijnlijk bedoel ik dat zelfs kleding al bijna pijn doet…

Niet mijn borsten voorlopig , echt enkel mn tepels…( we hebben genoeg geklust rond de juiste dag … :dance: )

Ik heb dit nooit voorheen gehad, wel zo n dag of 3 voor mijn NOD , maar nooit vlak na de ovulatie …

Heeft iemand hier ervaring mee???

Ik durf echt nog niet te veel te hopen, want het is toch wel elke keer balen als het dan niet zo is hé :stuck_out_tongue:

Anyway : Zalig Pasen meiden :slight_smile:

@iedereen die heeft gereageerd:

bedankt voor jullie antwoorden, het steunt me ook een beetje, omdat ik hierdoor voel dat ik wel serieus genomen word :slight_smile:

ik heb het mn vriend al verteld ja en zoals ik al zei, hij zag ook duidelijke verschillen maar we weten allebei dus niets en wachten maar gewoon af.

ook mn moeder heb ik het verteld en zij zegt zon beetje hetzelfde als jullie, dus ik heb iig wel steun van mensen om me heen :slight_smile:

tja, verder word het nog wachten.

ik moet wel zeggen dat ik het nog nóoít heb gehad bij mn menstruatie dat ik snachts wakker werd van pijnlijke borsten en buikpijn en ik heb gister ook een paar keer bijna moeten overgeven :confused:

en er zijn echt veranderingen aan mn tepels en ik heb gewoon echt een gevoel dat in me zegt dat ik extra goed voor mn lichaam moet zorgen nu …ja dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik voel echt iets -.-

en aan iedereen en Tammi : heel veel succes en vrolijk pasen ^^

xxxx

PS: waaa! ik vind het zo spannend allemaal (sorry maar dat moest er even uit ;))

hoe oud ben jij? Omdat je ook dat andere topic opende als ik het goed heb :wink:

Ja, dat is spannend he!

ja nogal :slight_smile:

ik ben 19…ja ik weet het het is erg jong en daar zit ik zelf zwaar mee, maar toen ik op een forum van tienermoeders kwam, voelde ik me (klinkt lullig, maar is niet zo bedoeld) een beetje opgelucht omdat ik vaak nog oud ben in vergelijking met wat ik daar las :shock:

en ik durf van mezelf te zeggen dat ik weet dat ik wat verder bven dat de meeste mensen van mijn leeftijd, gezien mn jeugd :slight_smile:

haha, trouwens, een heel domme vraag, maar ik kan mn andere geoepende topic niet meer vinden :oops: :oops: , kunnen iemand hier me zeggen waar dat die staat, dan zou ik tenminste kunnen antwoorden, zou wel zo handig zijn haha :slight_smile:

Ik had hetzelfde probleem vond de topic niet meer, heb dus nu in 4 topics hetzelfde staan , waarvoor mijn excuses :wink:

Krijg misschien wel meer antwoord :d

Zalig Pasen en iedereen veel succes !

Ik had hetzelfde probleem vond de topic niet meer, heb dus nu in 4 topics hetzelfde staan , waarvoor mijn excuses :wink:

Krijg misschien wel meer antwoord :d

Zalig Pasen en iedereen veel succes !

@Eowyn wrote:

haha, trouwens, een heel domme vraag, maar ik kan mn andere geoepende topic niet meer vinden :oops: :oops: , kunnen iemand hier me zeggen waar dat die staat, dan zou ik tenminste kunnen antwoorden, zou wel zo handig zijn haha :slight_smile:

Als je inlogt kun je op de overzichtspagina rechts bovenin kiezen voor: Bekijk je berichten.

Er staan drie zinnen onder elkaar en dit is de middelste. Je kunt zo precies zien in welke topics je gereageerd hebt.

Tammi, crossposten heet dat, zie forumregels. :wink:

Sorryyyyy :oops:

Ik zal het niet meer doen :shock:

ja ik had zelf al uitgevonden maar iig bedankt :slight_smile: :oops: