Om eerlijk te zijn kon ik niet meer wachten om weer te gaan werken :oops:
Ik vondt het heerlijk hoor om 10 wkn bij mijn mannetje te zijn, maar vondt het ook wel weer erg lekker om weer eens iets anders voor handen te hebben
@Miriam74 wrote:
Bij de 1e was ik echt noch een workaholic en wilde ik carriere maken. Maar het moederschap heeft mij veranderd en nu geniet ik volop thuis. Wat ik wil zeggen is dat je nu lastig kan aangeven hoe je voelt als de baby geboren is.
Was ook altijd heel ambitieus en carriere gericht… maar al die ambitie heb ik over de test heen geplast geloof ik bij de oudste :oops: :oops: :oops: en het restje dat ik nog had is met het vruchtwater weg gespoeld :oops:
:mrgreen:
ik vind hem leuk mamaMarije :lol:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik ga morgen zitten met de P&O dame en ga dan kijken of ik met de overuren van afgelopen jaar mijn verlof nog 2 weken kan verlengen.
Ik denk aan de andere kant dat het voor mij ook niet te lang moet duren want dan is de stap om weer te gaan werken nog moeilijker voor me.
Ik ben ook wel blij dat mijn werkdagen veranderen waardoor ik de dag voor het weekend weer even kan bijtanken met haar samen.
Desondanks zal ik het sowieso wel lastig vinden om haar bij de opvang achter te laten maar gelukkig weet ik uit ervaring dat ze daar goed voor de kindjes zorgen.
Ik heb een hele zware bevalling gehad en was wel blij dat ik na de bevalling nog 16 weken thuis was. 12 weken + 4 weken vakantie. Pas na 3 maanden begon het grote genieten eigenlijk pas. En was blij dat ik toen nog thuis was.
Ik heb uiteindelijk besloten er toch 2 weken achteraan te plakken
Dus van 24 februari tot 30 juni heb ik verlof (ben 7 april uitgerekend).
Ik ben blij die knoop doorgehakt te hebben.
Nogmaals dank voor de ervaringen dat heeft me toch wel geholpen in de keuze.
Waar zou ik toch zijn zonder KOK :mrgreen:
(Mijn man zegt bij alles met betrekking tot bevallen etc. “Vraag het even op KOK daar weten ze het vast wel” :mrgreen: )