Zwangerschapstesten mooi houden

Hey allemaal,

Gister getest…en ja hoor zwanger!! :mrgreen: Heb eind oktober een miskraam gehad en nu weer in verwachting… :inlove: had t totaal niet verwacht… ben nu 5 weken en 3 dagen ongeveer… heb 23 feb eerste echo…

nu heb ik nog eens naar die testen gekeken van mn vorige zwangerschap, ze waren al best verkleurd en het plusje was nog wel beetje te zien, maar nu is mijn vraag: weten jullie iets waardoor je zwangerschapstest mooi blijft? dat wil ik dan graag met mn testen doen van gister! Ik heb al eens gelezen dat je er nagellak op kunt smeren, iemand ervaring mee? Of een ander ideetje? :slight_smile:

Allereerst gefeliciteerd!

Ik las eens dat je er haarlak op moest spuiten. Misschien werkt dat?

Gefeliciteerd :inlove:

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets aan mijn testen gedaan heb en ze zijn allemaal goed en mooi gebleven. Het enigste wat ik gedaan heb is ze in een doos wegbergen.

Het wit verkleurd idd wel iets maar de streep blijft zichtbaar. Ik heb er dan ook nog nooit iets mee gedaan en gewoon in een la of kast bewaard.

Hier hetzelfde :thumbup:

Mooie foto van gemaakt :mrgreen: en daarna gewoon zo bewaard.

Het wit wordt iets gelig, maar de streep blijft zichbaar.

Maar misschien ligt dat ook wel aan welke test 't is :slight_smile:

Dankjullie wel :mrgreen:

Ja die oude testen van paar maanden geleden zie je de strepen ook nog wel redelijk maar het wit is inderdaad geel haha…

Ik heb er vandaag ook mooie foto’s van gemaakt van de testen. En misschien dat ik er nog wat nagellak op smeer… ik weet het nog niet :stuck_out_tongue:

Hier ook nooit iets mee gedaan, en nog steeds goed afleesbaar hoor. Blijkbaar vervaagt dat niet zomaar. :slight_smile:

Gefeliciteerd!!

Bij mij op de test staat dat het maar 24 uur zichtbaar blijft? Is dat dan niet zo? Ik had er meteen een foto van gemaakt :wink:

Thanks!

Nou bij mn vorige zw.schap heb ik een test van clearblue gebruikt, dat blijft indd 24 u zichtbaar. Maar de andere testen die ik had van kruidvat blijven langer zichtbaar. Ook met deze zw.schap alleen 2 testen van kruidvat gebruikt. Helaas word de kwaliteit minder, vandaar dat ik me afvroeg of je ze goed kon bewaren. Heb mn testen van de week ingesmeerd met nagellak en haarlak :stuck_out_tongue: kijken of die er beter uit blijven zien dan me testen van me vorige zw.schp haha…ben benieuwd…

en ik heb er ook foto’s van gemaakt :slight_smile: