Hallo!
Gisteren is er iemand van moeders voor moeders hier geweest. Ik heb daar een test moeten doen en deze was super positief! De test streep kwam meteen in beeld, nog voor de controle streep en was nog donkerder als de controle streep! Ze zei dat dat bijna niet kon met 6 weken (ik was gisteren volgens mij 6w1). Ze had het vermoeden dat ik veel verder was en dus misschien gewoon ongesteld was geworden, en dus ipv 6 al 10 weken zwanger zou zijn.
Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe donker waren jullie testen met 6 weken? (Het was niet eens ochtend urine, had maar 4 uur niet geplast)
Alvast bedankt!
Britt
Volgens mij verschilt dat nogal.
Ik zou gewoon de vk bellen mischien kan je dan wel eerder heen voor een termijnecho.
Maar mijn test was met 4 week nog niet zo duidelijk maar met 5 week al veel duidelijker dus met 6 lijkt het me dat die nog duidelijker is.
Hier zowel bij Mik als bij deze zwangerschap een hele dikke streep al voordat de controlestreep zichtbaar was en ik was/ben echt n iet verder zwanger.
Voordeel voor MvM was wel dat ik gelij kmee kon doen en dus 11 weken geplast heb.
bij 1e zwangerschap een licht streepje…
deze keer gelijk een dikke streep voor dat de controle streep er was…
en ik was toen echt pas 4 wk zwanger…
het kan gewoon hoor :mrgreen:
dank je wel voor jullie antwoorden! Ik kon het me ook al bijna niet voorstellen!
Hier voor mijn NOD duidelijke testen gehad en die MvM test was ook gelijk heel duidelijk!
De mijne was bij MvM ook heel donker geworden, de mevr van MvM zei toen tegen me misschien is het wel een 2-ling. Maar dat was niet zo.
Met CB had ik ook al 4 dagen voor mijn NOD een positieve test in mijn handen
offfff het zijn er 2 :mrgreen:
Hier ook met zes weken een flink uitslaande MvM-test en de zwangerschapsduur klopt als een bus :mrgreen:
wat verschillend kan dat dan zijn he! Sommige hebben met 6 weken amper een spreepje op de test omdat er nog te weinig hcg in de urine zit en andere hebben al veel hcg in de urine!
Bijzonder dat dat in elk lichaam weer zo verschillend is!
Ik had de 1e x de gewone zw test pos. die van MvM duurde heel lang en een licht streepje pos. 8 weken een MK gehad.
De 2e keer had ik bij MvM ook heel lsnel een dikke vette streep…en daar is Vano uit gekomen
Tegen mij zei ze dat de test van MvM gewoon veel beter het HCG oppikt.
Dus of je echt verder bent en dat adh van die test kan zien…denk t niet
hier ook met 6 weken hartstikke positief.
ik heb mn testen ingelijst en aan de muur hangen van beide zwangerschappen.
en deze kun je vanaf de straat haast zien haha…
ik had ook heel snel een dikke positieve test van mvm.
en die mevrouw vond het idd ook erg vreemd dat ik zo vroeg in de zwangerschap zo’n positieve test had.
ik was niet langer zwanger dan wat we dachten.
Moeders voor moeders was bij mij iets te vroeg, dact met 5,5 week. Ik had zelfde als wat jij omschrijft en was niet verder. De een heeft gewoon iets meer hcg dan de ander.
Bij mij was hij met ruim 6 weken ook vet plus hoor met die test en mijn eigen berekening week maar 1 dag af van de termijnecho.
Toen moeders voor moeders bij mij was had ik ook een erg hoog HCG. Ze dacht ook dat ik verder was. Afgelopen week heb ik mijn eerste echo gehad en wat bleek: Ik was zelfs minder lang zwanger dan ik dacht.
Verder was alles goed. Het hartje klopte ook goed. Doordat mijn vk het termijn niet goed kon stellen krijgen we nu nog een keer een echo.
Succes!
Liefs, Linda