Zwangerschapsstreep

Ik zie nog steeds mijn zwangerschapsstreep op mijn buik. Gaat die ooit nog weg en hoe lang duurt dat nou?



Straks loop ik in bikini met die streep (ziet toch niet uit of wel???)

Zo erg is het toch niet ?

Ik was er altijd super trots op ! :wink:

Maar nu jij het schreef moest ik ff kijken en ik heb

hem niet meer…is mij ook niet opgevallen hoe lang

ik die streep nog gehad heb eigenlijk :think:

Bij mij heeft hij ook tot wel iets van een jaar na de bevalling erop gestaan.

Gelukkig kan ik je melden dat hij uiteindelijk echt wel verdwijnt :mrgreen:

Bij de tweede zwangerschap heb ik er geen een gehad.

Wat?! Een jaar??? Ik vind die streep echt vreselijk… hopelijk gaat ie snel weg :frowning:

Bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook ong. een jaar. Nu had ik hem ook. Je ziet hem nog heel vaag dus die zal over een paar maandjes wel weer verdwenen zijn :wink:

ik heb de mijne ook nog, net ff snel gespiekt, maar vind het eigenlijk niet storend ofzo. Iedereen mag zien hoor dat ik zwanger ben geweest

Ik heb hem nog steeds, wel heel licht nu…

Dus bijna een jaar zowiezo…



Groetjes Patricia

Kirsten is bijna anderhalf en ik heb hem nog steeds. Wel heel licht. Kijken of ik er nu weer 1 krijg. Ik vind hem ook niet storend hoor. Ik kan er niks aan doen en iedereen mag zien dat ik zwanger ben (geweest).

(moest even in de spiegel kijken) Maar hier ook nog steeds :inlove: Wel een stuk lichter dan in het begin…

Ik moest ook even checken! :lol: Maar hij was me ook al niet meer opgevallen, nee. Hij is helemaal verdwenen… Misschien nog heel heel lichtjes…?



Ik maakte me er een dik half jaartje terug ook druk over hoor… :lol: Vond het toen ook maar helemaal niks… :wink:

Erna eigenlijk niet meer druk over gemaakt en weg is ie!

Ik stoor me er ook helemaal niet aan, zou van de zomer gewoon een bikini aandoen. Hij doet me aan een erg mooie tijd denken… :inlove:

Misschien dat ik me er wel aan stoor omdat ik daaronder ook nog zo’n lelijk litteken heb. Met zo’n hangbuikje erover. Ik vind de streep mooi als je zwanger bent, maar nu mag hij wel verdwijnen. En dat zal ook wel gebeuren zo te lezen.

Ik heb deze nooit gehad… :?

Hey Linda, hij was bij mij een maandje of 6 weg.

Hij zal bij jou zo te lezen ook wel verdwijnen met een paar maandjes :-*




(Gaat het verder goed met jullie?)

Ik heb mijn zwangerschapsstreep ook nog! mijn dochter heeft ook dezelfde streep op haar buik…grappig he…