heej meiden,
Ik heb gelezen van een zwangerschapsstreep op je buik…
Dattie in het midden van en dattie van boven na beneden kan lopen.
Bij mij zittie scheef!
Naast mn navel!
Hebben meer van jullie dat?
En hoe kan dat, is dat normaal?
Groetjes
Jep, ik heb 'm ook, bij mij loopt ie boven m’n navel ook scheef. Niks mis mee hoor :mrgreen:
Bij de eerste zs was die heel mooi recht,en bij de tweede helemaal scheef dus hij liep ook langs m’n navel. Mijn hele buik stond toen trouwens scheef heel vreemd, m’n navel stond veel meer naar rechts.
Nu bij deze zs staat mijn buik weer wat scheef, maar ik heb nu nog geen streep, ben benieuwd of die nog komt.
Het zal best wel, want m’n navel, onder mn oksels en mn tepels zijn wel al flink verkleurd.
Geeft niks, gebeurt meer! En het trekt weer weg, hoewel het bij mij wel maanden na de zwangerschap heeft geduurt eer die streep eens weg was!
ik heb bij mn eerste nooit een zw streep gehad en nu ook nog niet…
dus ik zou het niet weten…
Ik heb hem bij Jasper wel gehad, nu nog niets in zicht. Ook geen donkere navel oid. En of hij de eerste keer wel of niet recht liep durf ik nu niet meer te zeggen… :think: Kan iig geen kwaad voor wie dan ook want het zijn gewoon pigment’vlekken’ het zit dus in de bovenste laag van je huid en die slijt straks gewoon weer weg
ik heb er geen…
heb ook geen last van masker ofzo op mijn gezicht, wordt wel lekker snel bruin nu, mooi egaal :thumbup: :thumbup:
Ik had maar een halve streep bij de eerste. Vond ik ook zo gek; hield ie ineens op. :?
Gekke dingen hoor! :mrgreen:
Ik geloof niet dat ik er vorrige keer eentje had. Nu is tie heel duidelijk en precies in het midden.
groetjes
marlies