zwangerschapsmode, wat een ramp!!!!!!!!!!!

Wie heeft er ook zo veel problemen bij het vinden van een leuke trendy zwangerschapsbroek???

Ik kan echt niets vinden dat er een beetje modieus uitziet. En daarbij is alles nog supergroot ook. Heb ik een maat 36 aan, kan ik bijna met 2 benen in 1 pijp.

Wie weet waar ik iets leuks kan vinden???

Groetjes,
Evy

H&M
V&D
C&A
Miss Etam
Prenatal kleding (slechte kwaliteit helaas)…

Carla-c (wel duur, maar mooi!!!)…

Merken zoals Noppies, Vida Vita, etc…Vaak te koop in babywinkels.


Er is genoeg te krijgen…en verzin zelf ook orginele dingen om het op te leuken…Een ketting, een sjaal om je buik ipv een buikband. Kleuren…Leuke make-up…

Veel succes

Ik draag voor thuis wijde joggingbroeken en als ik naar buiten ga een lange zwangerschaps spijkerrok van H&M met een lekkere grote onderbroek en bh die goed veel steun geven, heb niets te klagen eigenlijk, zo’n rok bevalt prima, ondanks dat ik daarvoor bijna nooit rokken droeg.

Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar in Amsterdam is een Vida Vita winkel; die heb ik leeggekocht ;D

Succes

Mickey

Hahaha ik heb dat ook hoor. En als ik dan plaatjes zie van zwangerschapsmode dan ziet het er zo leuk uit allemaal, maar als ik het zelf aantrek dan zit en staat het voor geen meter.
Ik heb zelf normaal maatje 34/xs en nu koop ik eigelijk gewone kleding. Dus maat 36 broek en die zitten tot nu toe helemaal goed. Wel een beetje lage broeken zodat de band vd broek onder mijn buik valt. En ik koop ook gewone shirts die wat langer vallen. Normaal is alles mij eigelijk te lang. Maar nu komt het mooi van pas. En als mijn buik nog groter word dan doe ik een buikband om en dan zie je er niets van dat mijn shirt te kort word.
Maar wat is normaal gesproken je smaak dan wat kleding betreft?
Ik heb wel 2 zwarte zwangerschapsbroeken (miss etam) gekocht die ik strax aantrek als mijn buik nog groter word. Dat zijn eigelijk hele simpele broeken van een lekker stofje. En die kan ik dan weer leuk combineren met de shirtjes, vestjes en buikbanden die ik heb.

Sterkte met winkelen.

groetjes Car

Zelf maken!!!

Gewoon een paar leuke broeken uit kast trekken, die bij voorbeeld toch al te strak bij je taille zaten. Zet daar een leuke elastische band in of een voorkant. En je heb een paar leuke broeken. Ik kijk niet bij de postiekleding maar ik koop gewonen broeken met een aansnoertaille,elastische taille.

misschien komt het omdat ik geen maatje 34/36 heb
maar ik heb deze week lekker veel zwangerschapskleren gekocht bij miss etam en de V&D en ik vind ze ook allemaal leuk en ze zitten heerlijk! Ik heb een broek die nog wat te ruim is maar als ik over een paar maandje een echte buik krijg dan zit ie waarschijnlijk als gegoten

hahaha dan heb jij nog een gangbare maat ik heb maat 50 nodig daarin is helemaal geen zwangerschaps mode in te vinden die een beetje betaaldbaar is.

Tis gewoon diep triest met alles.

Liefs Marian

Zo Childangel, dat lijkt mij inderdaad moeilijk…Dan maar hopen dat je goed zelf kan naaien :wink:

Dan maakt je de mooiste dingen en zal je er prachtig uit zien… ;D

En wat ik al eerder zei…accesoires.

hahaha marlous, ik kan dat dus helemaal niet. Tis even zoeken maar het komt altijd weer goed op zijn pootjes terrecht zou ik zeggen.

Bh kopen ook tis gewoon zeer moeilijk moet je tussenstukjes kopen enz. Of heel duur neerleggen. Nou voor een voedingsbh wil ik dat wel, die gebruik ik lang, maar meegroei niet.

Liefs marian

Oh jammer,
Ja ik ben ook niet zo’n ster in naaien etc.
Ik heb zelf ook geen geld, maar wel een schoonmoeder, die veel voor mij koopt.
Ik heb wel een gangbare maat, dus dat scheelt…

Het komt vast wel goed…Veel succes…

Hoi

Nou ik heb nog gewoon mijn eigen kleding aan, heb namelijk veel lage heupbroeken. Die combineer ik dan met zwangerschapshemdjes van de h&m en dan nog een eigen trui erover. Werkt prima voor mij. Verder heb ik drie zwangersschapbroeken, bij de v&d gekocht en die heeft mijn moeder voor me ingenomen. Het is een beetje schipperen, maar voor mij werkt het.

Liefs Mau

Hoi Evy,
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik bij de miss etam best trendy broeken haal. Ook de spijkerbroeken zijn van nu.
En wil je niet veel uitgeven zou je is moeten kijken of er een collectie restanten miss etam in de buurt zit. Daar kun je de kleding voor weinig vandaan halen.
Promiss heeft overigens ook positie mode misschien iets meer voor op een kantoor, maar toch trendy. Succes met shoppen. liefs natasja

nou, ik was vandaag bij h&m maar die broeken daar wordt toch moeilijk… van die rare wortelspijkerbroeken, of net een broek die veel te lang is… en met zon buikstuk is nog veel te groot… zoek nog iets van een meegroei broek want ik heb nog niet zo’n grote buik, maar mijn eigen broeken zitten al best heel strak (zit al op ruim 44 dus een maat groter kopen zit er vaak ook niet in…)

waar zit die [glow=red,2,300] vida vita [/glow]winkel dan in amsterdam? Ga volgende week wel eens bij v&d kijken…

gr snoes

Voor mij is het nog niet helemaal aan de orde, maar ik heb een boekje bij de American Book Centre gekocht van Liz Lange over Maternity Style. Het is amerikaans, maar geeft heel praktische info over zwangerschapskleding.

Ook veel tips over ‘gewone’ kleding die je kunt gebruiken tijdens je zwangerschap.

Ik geloof dat het 9 Euro kostte, maar ik vond het heel erg de moeite waard. Er staan ook erg veel leuke foto’s en verhalen in van ‘sterren’ en hoe zij hun zwangerschapskledingprobleem hebben opgelost.

Misschien een idee.

Hilde

Ik verwacht eigenlijk bij mezelf dat als ik enkele maanden zwanger ben, kleding een keer past, omdat ik dus mijn taille verlies waar ik normaal gesproken een gemiddelde van 3 confectiematen inzit in verhouding tot mijn heupen. (ben echt een zandlopermodel)

Gek wordt ik ervan  >:( Zelfs als ik kleding op maat laat maken (omdat er standaard niks te koop is voor mij), presteren die naaisters het nog om het altijd eerst fout te doen, want zo’n groot verschil, zal vast een vergissing zijn  >:(  >:( Â
Ze moeten niet denken ,maar doen! Loop ik tenminste niet met een te grote trouwjurk die afzakt op mijn trouwdag! Â >:(

Sorry… offtopic  ;D

Maar goed, ik verwacht dus als ik vierkant word, ook de vierkante mode mij zal passen (tot op zekere hoogte natuurlijk  ;))

:smiley: Ik voel met jullie allemaal mee.

Ik vind de kleren bij welke zaak dan ook ‘bud’.
Nou loop ik graag in de kleren van G-sus enzo. Nou daar ben je met een klein buikje al heel snel uitgepoep! om het maar ongenuanceerd te brenge. Dus ik hop naar de Henny’s toe (H&M) want daar hebben ze best leuke basis kleding (vind ik) nou mooi niet. Pasvorm van lek me het vestje en dat terwijl ik daar normaliter best goed kan slagen. Bij vida Vita wel iets leuks gezien, maar het is allemaal zo vreselijk duur! En ik vind het prima om er leuk uit te zien (sorry voor de mensen die bij Etam enzo slagen) maar dat vind ik altijd leuk bij een ander, en als ik zelf zo een winkel in loop dan krijg ik helemaal de kriebels. Kleurtjes en kleurtjes. bah!!!1 8)… Dus de naaister. Heel leuk!!! @*@&# peperduur!!! Dus ik heb mezelf er maar bij neergelegd en heb nu 4 kledingstukken die ik tot aan het oneindige van mijzelf moet combineren. (hahahaahh en dat verveeld me nu al, dus dat wordt nog wel wat) maar laten we de hoop niet opgeven ik ben nu op de helft… dus ik hoef niet zo lang meer :-X

groetjes wittebolski

Quote:
Dus de naaister. Heel leuk!!!!!! @*@&# peperduur!!!!


Daar moet ik je gelijk in geven, normaal gesproken dan  ;)
Gelukkig voor mij heb ik iemand gevonden die een hele broek voor mij vermaakt voor €5,-
En kleding laten maken op maat kost mij net zoveel als dat ik iets zou kopen. Misschien soms iets duurder, omdat ik er dan weer iets speciaals  mee wil, maar dat heb ik er dan ook wel voor over  ;)

:o
Dat is geweldig. Zo wil ik er ook wel twee!!! woon je toevallig in Arnhem!.. :wink:

Nope! Helaas… uurtje of twee rijden er vandaan.