Hallo mede kokkers,
Ik denk er over om een afspraak te maken voor een speciale zwangerschapsmassage!
Wie van jullie heeft het gehad, hoe hebben jullie het ervaren en hoeveel weken zwanger was je?
Gr. Lisa
Oh, bestaat dat? Speciale zwangerschapsmassage? Lijkt me heerlijk! Lees ff mee!
Ja Memmie, dat bestaat! Lijkt me ook heerlijk!
ik ga maandag…kan je daarna mijn ervaring vertellen
Ik ben volgens mij met 34 of 36 weken geweest en het was echt heerlijk. Heb zelfs op de tafel liggen slapen :oops: Sliep een paar dagen erna ook erg goed omdat ik even geen last had.
ik ga wel doen. Bij Katie niet gedaan maar ik ken wel iemand die dat kan doen bij me…
Vraagje aan de dames die het hebben laten doen, wat wat hebben jullie ervoor betaald?
40 euro voor een uur
Ik! Super ervaring. Ik had echt erge rugklachten. Het was een massagebank met uitsparing voor je buik, dus ik kon op mijn buik liggen. Je buik hangt dan niet hoor, dus was heel comfortabel. Ik ben 2x geweest, met 36 en 38 weken geloof ik. En nog mooier, het wordt deels vergoed door mijn aanvullende verzekering bij Alternatieve geneeswijzen. Prijs was 58 euro voor 50 minuten, maar ik krijg dus 40 euro terug.
Als iemand een adresje in Utrecht zoekt…
Ik heb het gehad op advies van de verloskundige.
Door het plotseling overlijden van mijn schoonouders tijdens mijn zwangerschap zat ik er behoorlijk doorheen en zij raadde me de massage icm een healing aan.
Ik stond er wat sceptisch tegenover maar ik heb echt genoten en was zo ontspannen toen ik er vandaan kwam.
Ik was toen 40 weken zwanger.
Lijkt me ook wel wat! Heb nu een adresje gevonden van een vrouw die bij je thuis komt. Ben benieuwd, hoop wel op een stevigere massage dan bij een thermen (lopen ze vaak meer te aaien dan te kneden).
Dames, bedankt voor jullie reacties. Ik ga het gewoon doen, heb inmiddels ook iemand een dorp verderop gevonden die de massages geeft en niet schreeuwend duur is. € 35 voor een heel uur, had ook andere gevonden maar die waren het dubbele in prijs.
Zodra mijn verkoudheid is verdwenen ga ik een afspraak maken.