Zwangerschapskleding, waar allemaal te krijgen?

Net zwanger van een eerste kindje kom ik erachter dat ik as vrijdag al een bruiloft heb :shock:, daar had ik even niet bij stil gestaan. Alle kleding die ik nog pas is absoluut niet geschikt voor een bruiloft. En gewone kleding een maatje groter kopen vind ik zo zonde. Dus ik wil kijken of ze niet iets hebben voor een heel erg beginnend buikje en wat ik nog een tijdje aan kan.



Maar waar kun je allemaal zwangerschapskleding krijgen?

Prenatal en de H&M had ik natuurlijk al bedacht en de HEMA heeft vast wel iets, maar verder komen er geen ketens in me op die wat kunnen hebben. Ik wil liever niet online winkelen.



Wie helpt me even op weg en kan me vertellen waar ik nog meer terecht zou kunnen?

miss etam ,daar ben ik goed geslaagd in de uitverkoop !! :thumbup:

oww enne gefeliciteerd :-* hou je ons een beetje op de hoogte !! wat een leuk nieuws weer !!!

Ik zou persoonlijk niet voor zw.kleding gaan, omdat dat misschien nog erg ruim is nu.

Er zijn nu zoveel leuke tuniekjes en jurkjes waar een beginnend buikje mooi in past.

Naast wat al genoemd is: C&A.



En in veel grote steden zitten ook kleinere winkeltjes die alleen zwangerschapskleding verkopen.



Maar als je de kleding al snel nodig hebt, dan zou ik toch iets een maatje groter kopen…zwangerschapskleding zit bij een zwangerschap van 10 weken vaak niet echt mooi…

ik zou ook nog niet voor zw kleding gaan…

je kan een leuke legging met een tuniekje, of leuk shirtje en buikband als rokje aandoen?

staat erg leuk in iedergeval bij mij en het zit fijn…



succes met het zoeken…

ik zou misschien wel iets in een maat groter kopen heb je meteen voor na de zwangerschap ook iets leuks om aan te trekken want het is maar voor weinig weg gelegd om meteen weer eigen kleren aan te kunnen

Ik zou ook nog niet voor zwangerschapskleding gaan, omdat het vaak gewoon niet mooi zit met deze zwangerschapsduur. (hoewel een leuk tricot zwangerschapsjurkje met legging o.i.d. denk ik wel goed te doen is)



Ik heb zelfs nu nog heel veel zwangerschapskleding die gewoon niet goed zit… Of zou dat nou komen omdat ik gewoon niet ben aangekomen, maar alleen nog maar ben afgevallen? :think:

Sorry dat ik nog niet gereageerd had, ben een weekje afwezig geweest.

Maar nog hartelijk bedankt voor de tips, wist helemaal niet dat ze bij de C&A en miss etam ook zwangerschapskleding verkochten.



Heb uiteindelijk een rokje gekocht van t-shirtstof, maar wel netjes. Was maar goed ook, want ik heb me 's avonds al een buik.



Van het weekend gezocht naar een broek, want ik pas broeken in 2 maten groter ook al niet meer. Maar waarom moeten zwangerschapsbroeken in godsnaam van die enorm wijde pijpen hebben aan de onderkant. Alsof je geen modegevoel meer hebt :think: Heb nog een mooie van Noppies gepast, maar die had weer te korte pijpen. Dat wordt nog een uitdaging de komende weken.



@ nathalie, dankjewel! Had het nog niet gemeld omdat de kans nog zo groot is dat het mis gaat door de complicaties.

ik snap het !! maarreeeee nou wel ff een berichtje bij onze dames neerknallen he !! DE grens ben je bijna voorbij , dus dat zit wel goed hoor !!! :-*