Dankzij Cambridge aardig afgevallen, dus een kledingmaat gezakt! :mrgreen:
Maar nu zwanger, en mijn buikje groeit nu al als een malle ,maar ik heb nog steeds niet genoeg zwangerschapskleding, laat staan voor de zomerse dagen!!! :wall:
Wie o wie heeft wat leuke, vlotte, zwangerschapsjurkjes en leggings en korte broeken en zo, maat 44 of 46 of 48???
Ik heb wel een drie kwarts broek:
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Tegen verzendkosten? (zal iets van 3/4 euro zijn)Ik kan kijken of hij door de brievenbus kan.
Zal vanavond even kijken oke? We gaan zo de deur uit.
Geweldig!!! Heel graag! :inlove:
Volgens mij moet ik ook wat hebben liggen wat mij te groot is.
Zal eens kijken…
in 42/44 heb ik wel eea liggen wat tegen verzendkosten weg mag (tuniekjes en dergelijke). weet niet of dat past?
Weet ik ook niet…
Valt het ruim? Dan zal het misschien wel kunnen?
Ik ben wel breed geschouderd, en heb nogal grote bovenarmen, dankzij jarenlang trainen en zwemmen voor zwemwedstrijden, waardoor ik meestal meer problemen heb met mouwen en rugpanden… :think:
Heb ook nog wel een grijs jurkje (zit wel een klein gaatje in, moet je wel even met een paar kleine steekjes vast maken). Volgens mij is dat L of XL.
Zal morgen even voor je kijken. En heb ook nog niet gekeken na die broek of die door de brievenbus past… :oops:
Vandaag een druk dagje, nu even met de beentjes omhoog.
Nog steeds op zoek, dus upperdieup!!! :mrgreen:
ik heb dit nog:
jurkje maat L
t-shirt maat L
tuniekjurkje maat XL
zwarte rok met buikband (geen vlekjes, maar komt van de flits) maat L
en verder nog
maat L
buikbanden
zwart wikkelshirt maat L
vest maat XL
vestje maat 1
zo ziet het vest er uit:
ik heb zelf ook maat 44/46 en ik paste dit allemaal.
helaas heb ik niet meer zomerspul.
Ik heb zo wie zo een zwarte overgooier met zwart/wit gestreept eronder. Met korte mouw. Dat is maat 44/46. Heb ik maar 1 keer aan gehad. Ik dacht dat het een 40/42 was, maar toen ik hem aan deed was hij mij dus veels te groot.
Zal wel even een foto maken.
DarkAngel heb je een PB gestuurd! :mrgreen:
3de wonder, ben heel benieuwd! :mrgreen:
Han, ik heb nog allemaal broeken maat 48! Zomer en spijker
Als jij bent voorzien, dan houd ik me aanbevolen
Ik heb wel belang bij 1 of 2 broeken nog. Ik heb nu 1 goede, en 2 niet zo geweldige broeken, die eigenlijk niet meer kunnen, maar die ik uit nood dus toch maar draag… :oops:
Moet ik ze straks even op de foto zetten? Voor jullie allebei dan?
Graag! Ben wel weg vanavond, meidenavond houden met mn dinnetje. Dus ik reageer pas morgen of overmorgen weer!
Ik heb wel een en ander in 40/42/ L. iemand interesse?
shalom
Bij interesse graag een pb
lange broek is labelmt 42, maar valt veel groter
korte broek is labelmt L, maar valt ook groter