Zwangerschapskledij

Vanaf wanneer kopen jullie jullie zwangerschapskledij? Ik ben nu 3 maand zwanger, en alles spant verschrikkelijk…

Dat is toch niet erg moest ik nu al zwangerschapskleding kopen eh? :think:

Groetjes :vlinder:

Toen mijn kleding ook strakker ging zitten, ben ik ook zwangerschapskleding gaan dragen.

Zit echt 100x lekkerder, dus gewoon doen !!

Voilà :wink: Ik heb een bestelling geplaatst bij een online webwinkel. Nu hopen dat m’n vriend niet begint te zagen natuurlijk :D. Heb meteen een hele boel ingekocht :oops:

ik zit er nu net tussen in

de gewone broeken passen niet meer.

maar de zwkleding vd vorige zwschappen zijn me nog te groot

Jurkjes dragen :smiley:

mijn eigen broeken zaten vanaf een week of 14 niet lekker meer om mijn buik, dus ik liep ook al vrij vroeg in een zwangerschapsbroek en jurkjes inderdaad!

Ik was 8 weken en kreeg de eerste echo, toen had ik de allerlaatste broek aan die me nog paste, want die was een maat te groot eigenlijk.

De dag erna ben ik meteen naar de winkel gegaan en zwangerschapskleding gekocht, en die tot mijn zoontje een maand of 2 was gedragen.

Ik was ook altijd vrij snel, ik denk dat ik bij nummer twee met 6 weken al in zwangerschapskleding liep. Bij nummer 1 was dat met ik denk 3 mnd. Ik kreeg werkelijk niets meer dicht!

Je hebt lekker geshopt zo te lezen :inlove:

Ik droeg met 8 wk al positiekleding. M’n gewone kleding zat toen mega strak.

Het was een verademing toen ik de positiekleding droeg

ik heb een beetje buikje van mijzelf, maareh wist laatst even niet wat aan te trekken, het zat namelijk allemaal al straks, maar nu zit het onconfortabel, met die 5 weekjes kan het écht niet daarvan zijn, maar toen ik een positiebroek aan had zat’ie wel erug lekker :shifty: :inlove:

Daar kan ik dan ook mijn hangbuikje in laten hangen ipv inhouden :silenced:

Ik denk dat het niet zo heel lang duurt, vorige keer liep ik idd al met 12 weken in positiekleding, heerlijk, geen druk meer in je middel :thumbup:

Lekker dragn waar je je goed in voelt, heb vandaag leuke zwangerschapjurkjes via hema.nl binnen gekregen echt TE leuk en betaalbaar :thumbup:

Heerlijk als je die kleding weer aan doet! Die knopen van de broeken drukken tenminste niet zo op je buik!

Ik eigenlijk van het moment dat mijn borsten echt niet meer in mijn blousjes pasten hahaha. Eerste met blousjes en shirts begonnen en toen twee broeken er bij, Zit gewoon zoveel lekkerden dat je er echt geen spijt van hebt,

Vanaf 5 weken al positiebroeken want toen pasten mijn broeken/rokken etc niet meer. En het zat ontzettend comfortabel. Bovenstuk bijna geen positie, veel mee rekbare kleding en bolero’s… Het is maar net wanneer je dat zelf nodig hebt en je eigen kleren niet lekker meer zitten zou ik het zeker kopen. Er is geen tijdschema voor, de ene moet meteen en de andere loopt pas na 6 maanden in positiebroeken…

Met acht weken ofzo pasten mijn eigen broeken niet meer. Had nog maar 1 eigen spijkerbroek, eentje van familie gekregen die een maatje groter was en heb de knoop verzet van een stretchbroek. Verder jurkjes gedragen.

Nu ben ik 14 weken en dit weekend trek ik voor het eerst mijn 1e positiebroek aan. De rest zit echt niet lekker meer.

Ik kreeg wel de tip om niet te veel positiekleding in een keer te kopen, omdat je toch nog heel hard gaat groeien en het verder in je zwangerschap dan misschien niet meer past.

bij de eerste met 9 wk al positiekleding aan

bij de tweede al met 6wk positiekleding aan

ligt er maar net aan hoe hard je groeit en hoe confortabel je kleding nog zit…

mijn collega liep met 25wk nog in haar eigen kleding… dat kan ook nog… :mrgreen:

@Sooki wrote:

Ik was ook altijd vrij snel, ik denk dat ik bij nummer twee met 6 weken al in zwangerschapskleding liep. Bij nummer 1 was dat met ik denk 3 mnd. Ik kreeg werkelijk niets meer dicht!

Je hebt lekker geshopt zo te lezen :inlove:

Jaah :wink: Ik heb een jeans gekocht, een witte broek, een kleedje, een paar t-shirts en een badpak :lol: Meteen een hele boel :thumbup: Ik heb het gisteren aangekocht bij ****. Morgen normaal in de bus :dance: Kan niet wachten.

Edit beheer commerciële link verwijderd

Ik pas alles nog ruim, en draag altijd heerlijk zittende kleding :lol:

Alleen pas ik geen enkele BH meer… dus draag alleen maar bikini-topjes, en heb al meegroei/voeding BH’s in bestelling!

Verder heb ik een buikband gekocht voor de lol, maar draag ik natuurlijk nog niet. Maar met die buikband en verder al mijn jurkjes e.d. red ik het zelfs tot einde zwangerschap hoor!

Ik heb zelfs 1 van mijn favoriete jurkjes uitgeleend gehad aan een zwangere vriendin afgelopen zomer, omdat ze geen zomerse zwangerschapskleding had…

mijn gewone kleding is zwangerschaps-proof haha :wink:

(ik heb zoiezo 10 zomerjurkjes met zo’n A model zegmaar, en dan verder 4 rokjes van ‘jogging’ stof met een koortje, lange hempjes, en dan dus een buikband voor als het er tussenuit gaat komen, als ik voor rokje+shirtje ga…)

Verder zie ik nergens zomerse zwangerschapskleding hier of op amerikaanse sites… :shifty:

Jaaah… Vandaag is mijn bestelling van **** toegekomen! En de kleertjes zitten lekker :wink: … Ik ben echt blij. Eindelijk geen spannende broek meer :clap: En ik heb het wel snel gekregen.

@ 2streepjes: ach ik vond dat die webwinkel wel mooie zomerspulletjes hadden. Ik heb er toch al een mooi zomerkleedje gekocht en enkele t-shirts. Het is wel geen Nederlandse of Amerikaanse webwinkel, maar uit België. Maar de verzendkosten bedragen maar 3,95 EUR…

:vlinder:

Ey Noja,

Ja ik zou zeggen… Van zodra het spant, iets anders kopen :wink: Maar je hebt al gekocht… Dusja… Dan is mijn antwoord te laat :wink:… Ik was ook al eens ga kijken bij ***, ze hebben daar inderdaad wel mooie dingetjes…En zomerjurkjes :wink:

Ik heb momenteel nog niets gekocht… Bij mij past alles nog… Nu nog :pray:… Maar ik denk dat ik daar ook zal bestellen, heb al eens rondgekeken op verschillende webwinkels… En die webwinkel springt er wel uit… Mijn vriendin heeft er onlangs ook gekocht, een nachtkleedje… En die was toch ook héél tevreden…

Ik zweer bij de zwarte bengalin broeken van miss etam.

Die zitten super, het buikdeel is tricot en er zit ook nog verstelbaar elastiek in. Kosten maar 3 tientjes ofzo.

Heb er gewoon 5 van :lol: Loop echt in niks anders.

T is een mooi model, langer shirt erop, korter shirt met buikband, jurkje eroverheen en voila.

Ik heb ze gekocht toen ik 7 weken zwanger was en sindsdien ben ik er al niet uit te slaan… ze zitten zooooooo lekker :inlove: